کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۱۲۸۱۵
تاریخ خبر:

اسیدپاشی به زن جوان در خیابان دامپزشکی تهران

روزنامه هفت صبح| زن جوان قربانی اختلاف خانوادگی با یکی از بستگان شوهرش شد و مورد اسیدپاشی قرار گرفت. رئیس پلیس تهران از دستگیری عامل اسیدپاشی در خیابان دامپزشکی تهران خبر داد.سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: ساعت 10:30 دوشنبه 28فروردین، وقوع یک فقره اسیدپاشی در محدوده خیابان دامپزشکی به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد.

با حضور ماموران و تایید خبر اولیه، موضوع در دستور کار تیم مشترک کلانتری 119 و کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .در تحقیقات اولیه مشخص شد خانمی حدوداً 30 ساله به واسطه اختلاف خانوادگی توسط یکی از بستگان نزدیک همسر خود مورد اسیدپاشی قرار گرفته است‌. با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات و اقدامات پلیسی در دستور تیم تحقیق پلیس تهران قرار گرفت.

دستگیری متهم در جنت آباد
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با وجود متواری شدن متهم 22 ساله از محل ارتکاب جرم، مخفیگاه وی در منطقه جنت‌آباد تهران شناسایی و تنها با گذشت چند ساعت از اقدام به اسیدپاشی دستگیر شد‌.متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد كه با هماهنگی مقام قضايي و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

قتل زن گمشده توسط همسرش در جنوب تهران
چندی قبل مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، در اظهارات ضد و نقیضی گفت: چند روز قبل همسرم از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است. در این چند روز نیز با تمام فامیل تماس گرفتم اما کسی از او خبری ندارد.پس از اظهارات مرد جوان و تشکیل پرونده، تیمی از کارآگاهان دایره چهارم پلیس آگاهی راهی خانه‌ مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند‌، زن 37 ساله آخرین‌بار به خانه خود مراجعه کرده و دیگر خارج نشده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت!

دستگیری شوهر زن گمشده
کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در بررسی‌های تخصصی نیز متوجه شدند، مرد جوان با همسرش به دلیل خیانت اختلاف داشته و مشاجره‌های زیادی نیز داشته‌اند که این موضوع باعث شده تا آنها درخواست جدی طلاق از یکدیگر داشته باشند.بدین ترتیب مرد جوان از سوی کارآگاهان هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان تحقیقات طی اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد، در این چند روز با همسرش ارتباطی نداشته و در روند پروسه طلاق گرفتن از زن 37 ساله است.

اعتراف به قتل هولناک همسر
تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه دوشنبه بیست و هشتم فروردین‌ماه، به قتل همسرش اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: همسرم با مرد همسایه ارتباط مخفیانه داشت و به این دلیل قرار شد تا از یکدیگر جدا شویم.متهم ادامه داد: در پروسه طلاق گرفتن بودیم که از همسرم دلیل خیانتش را پرسیدم و به همین دلیل درگیری میان ما در داخل خانه رخ داد؛

من نیز در جریان این نزاع همسرم را با ضربات میله بر سرش به قتل رساندم و جسدش را در حمام مثله کردم. مرد جوان گفت: پس از ارتکاب جنایت، جسد را داخل نایلون قرار دادم و با ماشین خود به بیابان‌های پاکدشت بردم تا بقایای آن را به آتش بکشم اما نتوانستم این کار را انجام دهم که به سمت تهران آمدم تا با اعلام فقدان همسرم به پلیس، مسیر پرونده را تغییر دهم.

کشف جسد زن جوان در پاکدشت
پس از اعترافات صریح متهم به قتل، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تشخیص هویت به همراه متهم راهی بیابان‌های پاکدشت شدند و جسد مثله شده زن جوان را کشف کردند.با دستور قاضی جنایی، بقایای جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم تا روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (ویژه قتل) قرار گرفت.

کدخبر: ۵۱۲۸۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mansour7501

    و من همچنان انسانم آرزوست … .. .