کارگاه تولید تنباکو که با افزودن مواد خاص به برگ درختان و بستهبندی آن در برندهای معروف تنباکو، آن را به تهرانیها عرضه می کرد، تعطیل شد.
به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پلیس، تهرانی ها به جای تنباکوی خارجی، برگ درختان پاییزی میکشیدند.
پلیس کارگاه تولید تنباکو را که پس از افزودن موادی، آنها را در بستههای برند معروف تنباکو توزیع میکردند، پلمب کرد.
سایر اخبارسلامت و زندگیرا از اینجا دنبال کنید.



