متاسفانه تویه اون 8سال کذایی مردم خوزستا
ن ریه هاشون نابود شد
8 سال نه تنها تالاب که هر چه ایران داشت
رو نابود کردن, از اقتصاد و درآمد نفت و ب
ودجه مملکت گرفته تا اخلاق و اعتماد و اعت
قاد مردم رو … الان هم همه انتظار دارن یک
ی بیاد با عصای جادویی گند کاری های دولت
نهم و دهم رو درست کنه , نه عزیز من نمی ش
ه, ویران کردن آسونه, اما ساختن اونم روی
آوار قبلی سخته و زمان می خواد.
بله گندهایی که قبلا به بار اومده ده تا د
ولت آینده هم توانایی ندارن درست کنن.برید
تحقیق کنید که هورالعظیم رو چه کسی خشک ک
رد برای ساخت میدان نفتی آزادگان،که البته
میتونستن سکوی نفتی توی آب احداث کنن و ع
ملیات انجام بدن ولی بجاش تالاب رو خشک کر
دن.
اونقدر این خانم ابتکار و دولت مطبوع شما
گند به بار آورده که با این کارهای مقطعی
درست نمیشه هنوز اهواز هوا نداره
این همون تالابی هست که در یک دوره ای با
ساختن سدهای متعدد و بدون برنامه ریزی خشک
شد و باعث بیشتر شدن ریزگردها شد ولی بخا
طرش الان یقه ی روحانی و ابتکار و میگیرن.
منتقدان و دلسوزانِ مردم اهواز الان چرا س
اکتن؟