یک متخصص طب سنتی معتقد است نوشیدن آب در طول شب و اول صبح به صورت ناشتا سبب سرد شدن کبد، مغز، رحم و تخمدان می‌شود، به‌همین دلیل توصیه می‌شود که هیچ‌گاه آغاز صبح با معده خالی، آب خورده نشود.

نعمت الله مسعودی در این باره می‌گوید: توصیه می‌شود در صورتی که فرد تشنه بود در موارد نادر و آن هم به صورت جرعه جرعه خورده شود اما کسی که یک تشنگی دائمی در طرف صبح دارد باید به متخصص طب سنتی مراجعه کند.

این متخصص طب سنتی گفت: بعضی از افراد که بیماری تیروئید دارند و قرص لوتیروکسین را صبح ناشتا با آب مصرف می‌کنند بهتر است مصرف آن را به قبل از ناهار در طول روز بیندازند.

تازه‌ترین تحولاتسلامت و زندگیرا اینجا بخوانید.