وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بروز اختلال در شبکه بانکی کشور اعلام کرد که به اپراتورهای تلفن ثابت و همراه دستور داده شده تا زمان عادی شدن شرایط، از قطع خدمات مشترکان به دلیل عدم پرداخت قبوض خودداری کنند.

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که در پی ایجاد اختلال در سامانه‌های پرداخت و شبکه بانکی کشور، با اپراتورهای تلفن ثابت و همراه برای قطع نکردن خدمات به دلیل پرداخت نشدن قبوض هماهنگی صورت گرفته است.

به گفته او تا زمان رفع کامل اختلالات بانکی و بازگشت شرایط به حالت عادی، هیچ‌کدام از اپراتورها حق قطع خدمات، خطوط تلفن یا اینترنت مشترکان را به دلیل بدهی یا عدم پرداخت قبوض نخواهند داشت.