برخی منابع گزارش داده‌اند در اورژانس بیمارستان شهر دامغان تیراندازی شده و یک مامور پلیس به شهادت رسیده است

خبرگزاری فارس نوشته: در این حادثه، یکی از بیماران ورودی به اورژانس با تیراندازی خود، سبب مجروح شدن یک مأمور نیروی انتظامی شده و به گفته شاهدان عینی، مأمور نیروی انتظامی به شهادت رسیده است. محمود یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به فارس گفت: بیماری با مشکل اعصاب و روان امروز توسط اورژانس ۱۱۵ و با همراهی نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان آورده می‌شود. اقدامات اولیه موردنیاز برای بیمار انجام می‌شود؛ اما بیمار همکاری لازم را نداشته و قصد فرار از بیمارستان را داشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام کرد: هنگام فرار و پس از مهار شدن توسط پلیس، با وی درگیری فیزیکی پیدا کرده و با دست‌یابی به اسلحه پلیس به سمت وی شلیک می‌کند و این مأمور را مورد هدف قرار داده و به شهادت می‌رساند. بعد از این اتفاق، بیمار دستگیر می‌شود و در اختیار نیروهای فراجای دامغان قرار می‌گیرد.

برای پیگیری اخبارحوادثاینجا کلیک کنید.