عباس علی آبادی مدیرعامل مپنا در نشستی خبری گفت: ما در تابستان امسال با محدودیت انرژی مواجه بودیم و این امکان وجود دارد که در زمستان ۱۴۰۰ هم با کمبود سوخت و انرژی مواجه شویم، متاسفانه باید نگران زمستان و تابستان سال آینده باشیم. خوشبختانه ما در صنعت در بین کشورهای مختلف رده و جایگاه خوبی داریم و همچنین از لحاظ فنی جایگاه خوبی را در جهان کسب کرده ایم، ولی متاسفانه به دلیل درست مصرف نکردن انرژی در شرایط مطلوبی قرار نداریم. در صنعت کشور در تراز جهانی قرار داریم ولی متاسفانه از حیث بهره وری و انرژی در جایگاه خوبی قرار نگرفته ایم.مدیر عامل مپنا اضافه کرد: ما برای برق و آب ارزش قائل نمیشویم، این در حالی است که در کشورهای دیگر این طور نیست، قیمت برق باید گران شود تا مردم کمتر مصرف کنند یا جور دیگر باید نظارت کافی برای کالای برق داشته باشیم، قیمت برق از ایران به کشورهای همسایه کیلوواتی ۸ سنت معامله میشود.
مدیرعامل مپنا: برق باید گران شود تا مردم کمتر مصرف کنند
برای پیگیری اخباراقتصادیاینجا کلیک کنید.
مهم ترین اخبار
- سفر در زمان؛ چهره جوان و متفاوت حسن پورشیرازی ۴۱ سال پیش در پشت صحنه شهر موشها
- زمان پخش مهاجمین شب (night raiders) از تلویزیون ایران + داستان و بازیگران
- نشست ۳ کشور همسایه درباره یادداشت تفاهم ایران و آمریکا
- دانلود مداحی مادر به تپش های دل حیدر محمدحسین پویانفر + متن
- اولین دوچرخه برقی خورشیدی مجهز به هوش مصنوعی جهان معرفی شد
- اینفلوئنسرهای مصنوعی در دنیای برندها
- فیلم های سینمایی امروز تلویزیون 5 تیر 1405 + جدول پخش
کپی لینک کوتاه
ما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید
اخبار مرتبط
خبر مرتبط وجود ندارد.
porfosor
۱۴۰۰/۶/۴
کشورهای دیگه فرهنگشون کلا فرق داره اگه
برق گرونه حقشون امکانات دیگشون بالاست .چ
را اونا نمیگین .ما مردم عادی که از ترس
پول برق ۱ لامپ روشنه .کولر هم از گرما ز
نده زنده نپزیم چند دقیقه مجبوریم روشن کن
یم. ما که حداقل امکانات داریم باشه قیمت
ببرین بالا .اونوقت امار خودکشی ها ببین
یم امار فقر اما بیمارهای اعصاب روان.والا
الانم به زور مردم زندگی می کنن
hamid.b1358
۱۴۰۰/۶/۴
والا ی دونه لامپ روشن میکنیم و اگر خیلی
مجبور بشیم دقایقی هم کولر را روشن میکنیم
و اگر به کسی نمیگی یخچال هم دارم ,, حال
ا چی دستور میفرمائید , البته میتونم بج ج
ای لامپ شمع روشن کنیم و تلویزیون هم خدا
رو شکر نمیبینیم. روشنایی معابر هم که یا
ی خط درمیون روشنه یا کلا خاموش
arsha1360
۱۴۰۰/۶/۴
عجب،بازم مردم را له کنیم ضعف خودمان را ب
پوشانیم،بی عرضگی ما در کم مصرف کردن وسای
ل شهری ، در جلوگیری از فعالیت ماینرها و
کارخانجات و ادارات را مردم باید هزینه بد
هند. طبق معمول



