کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۰۳۱۴
تاریخ خبر:

سارق بدشانس موقع دزدی خوابش برد

هشمهری نوشت: سارق منزل که به‌دلیل سرقت‌های سریالی شبانه به‌شدت دچار کم‌خوابی شده بود، در آخرین سرقت روی تختخواب خانه مالباخته به خواب عمیقی فرو رفت و وقتی چشمانش را باز کرد، پلیس را بالای سر خود دید.

بامداد جمعه گذشته مردی با ۱۱۰ تماس گرفت و وقتی اپراتور پاسخ داد، وی با صدای آرامی گفت: چند روز به سفر رفته و خانه نبودم. امروز صبح وقتی به خانه‌ام برگشتم، ناباورانه با مردی غریبه در اتاق خوابم مواجه شدم. او روی تخت من خوابیده بود و خروپف می‌کرد. از طرفی اتاق‌ها کاملا به هم ریخته و درِ کمدها باز بود و اثری از طلا و دلارهایم نبود. مطمئن شدم که وی به خانه‌ام دستبرد زده و بی‌سروصدا در اتاق را قفل کردم و با پلیس تماس گرفتم.

دزد سریالی

پس از این تماس، تیمی از مأموران راهی خانه مرد تماس گیرنده شدند و به دستان مرد غریبه درحالی‌که خواب بود دستبند زدند. او سراسیمه از خواب پرید و با دیدن مأموران پلیس شوکه شد. آنطور که شواهد نشان می‌داد وی یک سارق سریالی بود و نمی‌توانست حقیقت را کتمان کند؛ چرا که تخریب بالکن در خانه مالباخته و کشف طلا، سکه، دلار، یورو و مجسمه‌های کوچک عتیقه از داخل کوله‌پشتی وی نشان می‌داد که او نه‌تنها به خانه شاکی، بلکه به خانه‌های دیگری هم دستبرد زده است.

بی‌خوابی

سارق جوان که هنوز شوکه بود و باورش نمی‌شد پلیس دستگیرش کرده است، گفت: چند شب بود که نخوابیده بودم و بدجور بی‌خواب بودم. امروز وقتی وارد خانه مالباخته شدم، به گمان اینکه تعطیلات است و مالباخته به سفر رفته، تصمیم گرفتم برای چند دقیقه استراحت کنم تا همدستانم برسند اما بیهوش شدم و وقتی چشمانم را باز کردم، پلیس بالای سرم بود. این متهم دستگیر شده و در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کرد که تحقیقات برای دستگیری همدستان وی به دستور بازپرس دادسرای وی‍ژه سرقت ادامه دارد.

کدخبر: ۵۴۰۳۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر