کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۸۷۹۰
تاریخ خبر:

وزیر کشور: مجوز خاصی برای حجاب‌بان‌ها صادر نشده

وزیر کشور: مجوز خاصی برای حجاب‌بان‌ها صادر نشده

به گزارش خبرآنلاین ، احمد وحیدی، وزیر کشور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.

اهم سخنان وزیر کشور را بخوانید؛

*{در مورد حضور برخی افراد تحت عنوان حجاب‌بان در معابر پرتردد تهران و اینکه آیا مجوری برای این افراد صادر شده است}:ما مجوز خاصی برای این کار ندادیم. در واقع تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر ظاهرا گروه‌های مردمی اقدام می‌کنند و کارشان در این چارچوب است.

*طبیعتا همه مردم برای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند البته این باید با الفاظ خوب با ادبیات خیلی خوب و رعایت اینکه صرفا تذکر لسانی باشد انجام شود، در این حد مجاز هستند و می‌توانند تذکر بدهند.

*امر به معروف و نهی از منکر نیاز به مجوز ندارد همه می‌توانند امر به معروف لسانی را با لحاظ همه شرایط آن انجام دهند.

*{ درباره حادثه تیراندازی مقابل مجلس}: حادثه تیراندازی روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه امنیتی نبوده و بر اساس انگیزه و مسائل خود تیراندازی کرده که با وی برخورد شده است. در این تیراندازی به هیچ کسی آسیبی نرسیده است؛ حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و این فرد فاقد هرگونه سابقه سو امنیتی بوده و انگیزه خود را از تیراندازی به دلیل مشکلات شخصی و جلب توجه عنوان کرده است.

*{ درباره خرید واگن}: قرارداد خرید واگن مترو از چین ۲ هزار دستگاه است که تا کنون فاینانس خرید ۶۳۰ دستگاه آن عملیاتی شده است.

*{ درباره اتهام دخالت سیاسی دولت در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس}: مهندسی انتخابات را به هیچ وجه قبول نداریم؛ رد صلاحیت نماینده‌های مخالف دولت صحت ندارد و ۶۰ تا ۷۰ درصد نماینده‌های رد صلاحیت شده، ارتباط خوبی با دولت دارند.

*تنها از مراجع ۵ گانه گزارش‌هایی داشته‌ایم که آن هم در مراحل بعدی می‌توانند [برای اعتراض] مدارک خود را ارائه دهند.

کدخبر: ۵۴۸۷۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر