کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۹۳۸۴
تاریخ خبر:

نتیجه باورنکردنی؛ پرسپولیس صفر- استقلال خوزستان ۳

نتیجه باورنکردنی؛ پرسپولیس صفر- استقلال خوزستان 3

شوک بزرگ به لیگ‌برتر در یک نیمه؛ فرصت‌طلبی شاگردان سیروس پورموسوی

پرسپولیس و استقلال خوزستان در شرایطی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که سرخپوشان برای حفظ شانس خود برای صعود به صدر جدول نیاز به پیروزی در این مسابقه دارند.

در مقابل شاگردان سیروس پورموسوی هم در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و خطر سقوط به لیگ یک این تیم را تهدید می‌کند و بنابراین با انگیزه بالایی وارد این مسابقه خواهند شد تا با امتیاز تهران را ترک کنند.

شرح گل‌ها

پرسپولیس 0 - استقلال خوزستان 1 (علیرضا کاظمی - دقیقه 4): سُر خوردن دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا محمدجواد آقایی‌پور صاحب توپ شود و پاس خود را به علیرضا کاظمی بدهد. او توپ را از بین پاهای حسین کنعانی عبور داد و ضربه نهایی را به دروازه پرسپولیس زد.

پرسپولیس 0 - استقلال خوزستان 2 (آرتور رستم - دقیقه 40): اشتباه عجیب فرشاد فرجی منجر به کرنر شد. توپ روی دروازه ارسال شد و بعد از دفع بازیکن پرسپولیس، آرتور رستم در نقطه کور صاحب توپ شد و با شوتی استثنایی دروازه بیرانوند را برای بار دوم گشود.

پرسپولیس 0 - استقلال خوزستان 3 (علیرضا کاظمی - دقیقه 45+4): بعد از اعلام آفساید روی صحنه شوت عبدالکریم حسن، گروسیان به سرعت با ارسال توپ هوایی تیمش را در موقعیت قرار داد که در این صحنه آقایی پور با پرش خود مدافعان پرسپولیس را از جریان بازی خارج کرد و در ادامه علیرضا کاظمی توانست به شکلی عجیب و غریب گل سوم را هم بزند.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۵۹۳۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر