کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۷۰۴۹
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| قضاوت‌های پسر افشاریان در لیگ یک و مصاحبه متناقض خمز

نکته‌بازی| قضاوت‌های پسر افشاریان در لیگ یک و مصاحبه متناقض خمز

یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح

هفت صبح| در این مطلب دو یادداشت ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را می‌خوانید: 

 

حتما قانونی زیاد قضاوت می‌کند!

 

قطعا یادتان هست آن برنامه فوتبال‌برتر را که خداداد افشاریان مهمانش بود. بخش‌های زیادی از آن برنامه تا مدت‌ها در فضای مجازی سوژه بود، به خصوص ماجرای پسر جناب افشاریان که صغر سنی داشت! آخرش هم هیچ کس نفهمید چرا یک نفر باید شناسنامه‌اش را کوچک کند و بعد هم مدعی شود که این کار قانونی انجام شده است! یعنی واقعا قانونی وجود دارد که می‌شود به واسطه آن برویم و بگوییم سن ما را کوچک کنید؟

 

حالا روزهای زیادی از آن ماجرا گذشته و یک بار دیگر پای خداداد افشاریان و پسرش به رسانه‌ها باز شده است. گویا لیستی منتشر ‌ و مشخص شده که پوریا پسر جناب افشاریان یکی از 3 داوری است که بیشترین قضاوت‌ها را در لیگ یک داشته است! البته مدیونید فکر کنید پای دستمزد و این چیزها درمیان است! اما وقتی مشخص می‌شود که از 9 قضاوت او در لیگ یک، در 5 بازی یکی از طرف‌ها تیمی شیرازی بوده است، ماجرا کمی بودار می‌شود. 3 بازی هم برای تیم استقلال ملاثانی بوده که خب این هم خیلی طبیعی به نظر نمی‌رسد.

 

حالا منتظریم آقای افشاریان دوباره به برنامه فوتبال‌برتر دعوت شوند و در پاسخ به ابهامات این چنینی بگویند: «پسرم به شکل قانونی در لیگ یک زیاد قضاوت می‌کند و بقیه داوران هم به شکل قانونی کمتر از او سوت می‌زنند.» احتمالا بقیه اقوام و آشنایان ایشان هم به شکل قانونی در داوری فوتبال ایران مشغول هستند و کار می‌کنند و پول در می‌آورند.

 

 

آقای خمز، شما هم؟

هفته گذشته مصاحبه‌ای از پاکو خمز با روزنامه مارکا در رسانه‌ها منتشر شد. در آن مصاحبه سرمربی سابق تراکتور گفته بود امنیت و آرامش را به پول و ورزش ترجیح می‌دهد. او ضمنا اعلام کرده بود که خانواده او و خصوصا دخترانش از شرایط زندگی در ایران راضی نیستند و هر روز با گریه از پدرشان می‌خواهند که ایران را ترک کنند! اما دیروز مصاحبه دیگری از او با سایت تسنیم منتشر شد که در آن از مهمان‌نوازی مردم تبریز تشکر کرده و گفته کار در ایران تجربه بسیار مثبتی برای او بوده است.

 

او همچنین تاکید کرده که حتی یک لحظه هم احساس عدم امنیت نداشته و تنها چیزی که با خودش به یادگار برده، عشق و احترام از سوی مردم ایران بوده است. او حتی مدعی شده که دوست دارد به ایران برگردد و فقط کار در تراکتور را قبول خواهد کرد.

 

الان واقعا نمی‌دانیم کدام مصاحبه را باور کنیم؟ مصاحبه با نشریه معتبر مارکا را یا مصاحبه با تسنیم که داخلی است و قطعا فایل صوتی آن هم وجود دارد. البته او احتمالا به این ماجرا هم فکر کرده که هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه در آخرین گفت‌وگویش اعلام کرده بود خمز قول داده علیه تراکتور و ایران چیزی نگوید و خمز هم شاید خواسته با این مصاحبه، مصاحبه قبلی‌اش را به نوعی از اذهان پاک کند. اما خب همه چیز هم اینقدر ساده تمام نمی‌شود. یعنی نمی‌شود به همین راحتی در عرض یک هفته حرف‌هایی چنین متناقض از زبان یک مربی حرفه‌ای شنیده شود. می‌شود؟

 

کدخبر: ۵۵۷۰۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر