کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۴۷۸
تاریخ خبر:

دست و دلبازی برای پولوشرت مردانه؛ قیمت پولوشرت‌های برندهای ایرانی

دست و دلبازی برای پولوشرت مردانه؛ قیمت پولوشرت‌های برندهای ایرانی

خرید یک پولوشرت ایرانی حداقل بین 400هزار تومان تا 2/5میلیون تومان خرج برمی‌دارد

هفت صبح| ‌شاید تی‌شرت و پولوشرت از یک خانواده باشند، اما کسانی‌که می‌خواهند ظاهر شیک‌تری داشته باشند، پولوشرت را انتخاب می‌کنند. پولوشرت‌ها یک فرق مهم و  اساسی با تی‌شرت‌های یقه‌گرد و یقه‌هفت دارند، آن هم یقه‌برگردان و تعداد دکمه‌های آن است. همین یقه و چند دگمه، باعث شده طرفداران پولوشرت بیشتر از تی‌شرت باشند، چون هم ظاهر شیک‌تری دارد و هم به دلیل یقه‌دار بودن رسمی‌تر از تی‌شرت است.

 

پولوشرت‌ها در واقع لباس‌های ورزشی‌ بودند که خیلی زود وارد بازار پوشاک شدند. به دلیل استفاده ورزشکاران از این پوشاک، اغلب به تی‌شرت تنیس یا تی‌شرت چوگان هم شهرت دارند. اما قیمت پولوشرت با تی‌شرت نیز تفاوت زیادی دارد. بررسی قیمت برندهای ایرانی نشان می‌دهد حداقل قیمت یک پولوشرت از حدود 400هزار تومان شروع می‌شود و حتی بعضی از برندها این لباس مردانه پرطرفدار را تا 2میلیون و 500هزار‌ تومان هم می‌فروشند.

 

با این‌که بیشتر برندها به گفته خودشان از پارچه و مواد کاملا ایرانی استفاده می‌کنند، اما قیمت‌ها تفاوت چندانی با برندهای خارجی ندارد. مثلا اگر از سایت‌های آنلاین خارجی از ترکیه پولوشرت بخرید با پول بار و هزینه پست چیزی بین 900هزار‌ تومان تا یک میلیون و 200هزار‌ تومان خرج برمی‌دارد. در این مطلب قیمت پولوشرت‌های برندهای ایرانی را بررسی کرده‌ایم و به این‌ پاسخ داده‌ایم که از کدام برند خرید کنیم، به صرفه‌تر است.

 

‌سله‌بن از 400هزار تومان تا 578هزار تومان

برند سله‌بن از سال 89 تولید و بافت پارچه و همچنین تولید حرفه‌ای پوشاک ایرانی را شروع کرده است. این‌طور که در سایت این برند نوشته شده، شعار سله‌بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی است. با این اوصاف، اگر سری به سایت فروش آنلاین سله‌بن بزنید، اختلاف قیمت‌های این برند با سایر محصولات ایرانی شعارشان را تایید می‌کند.

 

اگر انتخاب شما سله‌بن باشد،‌ در حال‌حاضر، ارزان‌ترین پولوشرت این برند با قیمت حدود 400هزار تومان فروخته می‌شود، البته حدود 20درصد تخفیف خورده و کسانی که طرفدار پولوشرت‌های طرح‌دار هستند، می‌توانند مدل چریکی را با قیمت 318هزار تومان خریداری کنند. اما کسانی‌که طرفدار پولوشرت‌های ساده تک‌رنگ هستند، برای خرید این مدل‌ها باید حدود 500هزار تومان بپردازند. بیشتر این مدل‌ها یقه برگردان، دو دگمه و بدون جیب هستند و در طیف رنگی متنوعی تولید شده‌اند.

 

جدیدترین پولوشرت سله‌بن برای محرم تولید شده؛ پولوشرت یقه سه دگمه مشکی با پارچه جودون که با قیمت 578هزار تومان فروخته می‌شود. ارزان‌ترین پولوشرت این برند 290هزار تومان قیمت دارد که در حال‌حاضر در سایت ناموجود است، مدلش هم با بقیه فرق دارد، چون رنگ یقه با رنگ بقیه لباس متفاوت است.

 

مقایسه قیمت تی‌شرت و پولوشرت تولید این برند نشان می‌دهد، ارزان‌ترین تی‌شرت تولید سله‌بن حدود 150هزار تومان قیمت دارد. گران‌ترین تی‌شرت تولید این برند نیز در حال‌حاضر با قیمت 830هزار تومان فروخته می‌شود، تی‌شرت مشکی با طرح رنگی که فقط یک طرح از این مدل در سایت موجود است. همچنین متوسط قیمت تی‌شرت‌های ساده و طرح‌دار این برند نیز بین 560هزار تا 660‌هزارتومان است.

 

سالیان از 650هزار تومان تا یک میلیون و 950هزار تومان

بیشتر محصولات سالیان، ایرانی است. البته در قسمت معرفی سالیان در سایت رسمی این برند نوشته شده، بیشتر محصولات را از طریق شرکت‌های تولیدی معتبر داخلی تامین و در صورت عدم‌امکان تولید در داخل کشور، توسط شرکت‌های خارجی تولید و به کشور وارد می‌کنند. همین موضوع نمود مشخصی روی قیمت‌ها دارد. مثلا ارزان‌ترین پولوشرتی که از برند سالیان می‌توانید خریداری کنید، حدود 650هزارتومان قیمت دارد.

 

پولوشرت بافت مردانه مورسیا این برند با قیمت 780هزار تومان فروخته می‌شود و برای خرید پولوشرت یقه سه دگمه مدل فلور باید حدود 820هزار تومان هزینه کنید. پولوشرت دو دگمه چاپی سالیان حدود 880هزار تا 980هزار تومان قیمت دارد و برای خرید پولوشرت پارچه ژاگارد نیز باید 980هزار تومان بپردازید. پولوشرت ژاکارد جیب‌دار سالیان با قیمت یک میلیون و 50هزار تومان تا یک میلیون و 150هزار تومان فروخته می‌شود. این برند یک مدل پولوشرت دارد که رنگ یقه آن با رنگ دور آستین یکی است و نشان سالیان هم به رنگ سبز و بزرگتر از طرح‌های معمولی روی آن گلدوزی شده.

 

این مدل با قیمت یک میلیون و 250هزار تومان به فروش می‌رسد.  پولوشرت یقه سه دگمه بافت کامر این برند نیز یک میلیون و 250هزار تومان قیمت دارد. پولوشرت کوبالت سالیان هم با قیمت یک میلیون و 450هزار تومان به فروش می‌رسد، یقه و دورآستین این مدل رنگی و راه‌راه است. اما گران‌ترین پولوشرت برند سالیان با قیمت حدود یک میلیون و 950هزار تومان به فروش می‌رسد که هم آستین بلند است، هم جیب دارد.

 

از همین مدل آستین کوتاه آن را با قیمت یک میلیون و890هزار تومان می‌توانید خریداری کنید. با این اوصاف، اگر بخواهید از سالیان تی‌شرت مردانه ساده بخرید باید حداقل برای یک مدل یقه گرد حدود 385هزار تومان هزینه کنید. گران‌ترین تی‌شرت برند سالیان نیز حدود یک میلیون و 750هزار تومان قیمت دارد. 

 

بادی اسپینر از 750هزار تومان تا یک میلیون و 489هزار تومان

اگر سری به سایت بادی اسپینر بزنید، جدیدترین پولوشرتی که توسط این برند تولید شده یک پیراهن راه‌راه یقه دگمه‌دار است که با قیمت یک میلیون و 189هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل در جدول پرفروش‌ترین‌های این برند هم جایگاه ویژه‌ای دارد و اگر روی گزینه پرفروش‌ها کلیک کنید، این پیراهن راه‌راه در مقام اول قرار دارد. اما قیمت پولوشرت‌های بیسیک بادی اسپینر از 750هزار تومان به بالاست.

 

پولوشرت‌های یقه دودگمه، آستین کوتاه و بدون جیب. اما قیمت پولوشرت‌های چاپی این برند کمی بالاتر است. مثلا خرید یک پولوشرت آستین کوتاه چاپی، از برند بادی اسپینر حدود 989هزار تومان برایتان آب می‌خورد. پلوشرت آستین کوتاه تای‌دای که طرح پارچه آن در یقه و آستین‌ها، پررنگ‌تر از رنگ بدنه است با قیمت یک میلیون و 189هزار تومان به فروش می‌رسد. پولوشرت آستین کوتاه راه‌راه این برند نیز حدود یک میلیون و 289هزار تومان قیمت دارد. پلوشرت آستین کوتاه طرح‌دار بادی اسپینر که جنس مواد آن از پنیه و بامبو و نوع پارچه آن بافت است نیز با قیمت یک میلیون و 489هزار تومان فروخته می‌شود.

 

این مدل گران‌ترین پولوشرت این برند است. تیشرت‌های مردانه این برند هم قیمت کمی ندارند. مثلا برای خرید یک تی‌شرت آستین کوتاه چاپی باید بین 789هزارتومان تا 889هزارتومان هزینه کنید. تی‌شرت‌های یقه گرد دگمه دار نیز با قیمت 689هزارتومان به فروش می‌رسند. تی‌شرت آستین کوتاه چاپی که با قیمت یک میلیون و 89هزارتومان فروخته می‌شود، گران‌قیمت‌ترین تی‌شرت مردانه بادی اسپینر است که حدود 400هزارتومان ارزان‌تر از پولوشرت این برند قیمت دارد.

 

جین‌وِست از600‌هزار تومان تا یک میلیون و200هزار تومان

داستان پولوشرت‌های این برند کمی با بقیه برندها متفاوت است. چون اگر سری به سایت این برند بزنید، قیمت‌های عیجب و غریبی می‌بینید که بیشتر آنها تخفیف خورده‌اند. مثلا ارزان‌ترین پولوشرتی که در سایت جین‌وست پیدا می‌کنید یک پیراهن طرح‌د‌ار چاپی یقه رنگی است که قیمت اولیه آن حدود 2میلیون تومان بوده، اما در حال‌حاضر با قیمت حدود 600هزار تومان فروخته می‌شود.

 

یا پولوشرت ساده تک رنگ یقه سه دگمه جوتی جینز را باید با قیمت 818هزار تومان خریداری کنید، این در حالی است که قیمت قبل از تخفیف آن نیز حدود یک میلیون و 300هزار تومان بوده. اگر دنبال پولوشرت جیب‌دار هستید، یک مدل از جوتی جینر حدود 650هزار تومان قیمت دارد. این پولوشرت هم تخفیف خورده و قیمت اصلی آن در سایت حدود 2میلیون تومان اعلام شده است. پولوشرت مشکی چاپی این برند حدود 815هزار تومان قیمت دارد و قیمت قبل از تخفیف آن حدود یک میلیون و 900هزار تومان است.

 

گران‌ترین پولوشرت این برند با قیمت یک میلیون و 200هزار تومان فروخته می‌شود. البته این قیمت بعد از تخفیف است، اینطور که در سایت این برند نوشته شده، قیمت قبل از تخفیف این لباس حدود 2میلیون و 500هزار تومان بوده. تیشرت‌های مردانه این برند هم دست کمی از پولوشرت‌ها ندارند. قیمت ارزان‌ترین تی‌شرت‌های جین‌وست بین 383هزار تومان تا 630هزار تومان است.

 

البته این تی‌شرت‌ها قبل از تخفیف به ترتیب با قیمت 999هزار تومان تا یک میلیون و 299هزار تومان فروخته می‌شدند. گران‌ترین تی‌شرت این برند نیز در حال‌حاضر و بعد از تخفیف یک میلیون و 439هزار تومان قیمت دارد. یک تی‌شرت یقه گرد ساده. قیمت این تی‌شرت ساده قبل از تخفیف حدود 3میلیون تومان بوده و حالا حدود یک میلیون و 500هزار تومان تخفیف خورده است.

 

پاتن جامه از 533هزار تومان تا 820هزار تومان

قیمت پولوشرت‌های این برند حداقل در مقایسه با جین‌وست و بادی اسپینر خیلی پایین‌تر است، به شکلی که قیمت دو عدد پولوشرت از پاتن‌جامه نزدیک قیمت یک پیراهن از برندهای جین وست و بادی اسپینر است. البته اگر سری به سایت فروش آنلاین پاتن جامه بزنید، همه قیمت‌ها تخفیف خورده است. با این اوصاف برای خرید پیراهن پولوشرت یقه دودگمه که قسمت یقه آن ترکیبی از رنگ سفید و رنگ تنه لباس است، باید حدود 533هزار تومان بپردازید. البته اگر قبل از تخفیف می‌خواستید خرید کنید، قیمت این پولوشرت حدود 820هزار تومان قیمت داشت.

 

طرح یقه و دور آستین این پولوشرت هماهنگ است و قسمت اصلی لباس تک رنگ. البته پاتن جامه پولوشرت یقه ساده هم تولید کرده که با قیمت 403هزار تومان فروخته می‌شود. این پولوشرت‌ها قبل از تخفیف حدود 620هزار تومان قیمت داشتند. این برند پولوشرت از جنس جودون هم دارد که قیمت آن حدود 385هزار تومان است، اما قبل از تخفیف با قیمت 590هزار تومان فروخته می‌شده. کسانی‌که طرفدار پولوشرت‌های جذب و با پارچه استرچ هستند باید 286هزار تومان هزینه کنند.

 

قیمت این پولوشرت‌ها، قبل از تخفیف حدود 440هزار تومان بوده. تی‌شرت‌های آستین کوتاه این برند ازپولشرت‌ها ارزان‌تر هستند. اگر بخواهید تی‌شرت ساده تک رنگ بخرید قیمت آن بین 377هزار تومان تا 477هزار تومان است. البته این تی‌شرت‌ها هم تخفیف خورده‌اند، چون قبل از تخفیف با قیمت حدود 580هزار تومان تا 680هزار تومان فروخته می‌شدند.

 

پاتن جامه تی‌شرت طرح‌دار و چاپی هم دارد که با قیمت بالاتری نسبت به تی‌شرت ساده به فروش می‌رسد. مثلا برای خرید یک تی‌شرت طرح‌دار باید بین 420هزار تومان تا 468هزار تومان هزینه کنید. این تی‌شرت‌ها هم در حراج ارزان‌تر شده‌اند، قیمت قبل از تخفیف‌ها بین 680هزار تومان تا 720هزار تومان بوده.

 

وادین‌کوک و کانی‌راش از 382هزار تومان تا یک میلیون و 50هزار تومان

شاید اسم این برند را کمتر شنیده باشید، اما اگر سری به سایت فروش وادین‌کوک بزنید، متوجه یک فرق اساسی می‌شوید. اینجا طرح و رنگ، حرف اول را می‌زند و تنوع پولوشرت و تی‌شرت نسبت به بقیه برندها خیلی بیشتر است. پولوشرت و تی‌شرت‌های این برند نیز نسبت به بقیه برندها قیمت مناسب‌تری دارند. مثلا با 382هزار تومان می‌توانید یک پولوشرت ساده تک رنگ بخرید.

 

البته نقش تخفیف را در پایین بودن قیمت‌ها نباید فراموش کرد، چون قیمت این پولوشرت قبل از تخفیف حدود 588هزار تومان بوده. پولوشرت‌های طرح‌دار این برند نیز با قیمت حدود 500هزار تومان فروخته می‌شود. این پولوشرت قبل از تخفیف حدود یک میلیون تومان قیمت داشته. پولوشرت‌های جودون این برند با قیمت 502هزار تومان به فروش می‌رسند. این مدل وادین‌کوک قبل از حراج با قیمت 718هزار تومان به فروش می‌رسیده است.

 

پولوشرت‌های تک‌رنگ دگمه مخفی این برند نیز حدود 710هزار تومان قیمت دارند. همچنین گران‌ترین پولوشرت این برند با قیمت یک میلیون و 30هزار تومان فروخته می‌شود، پولوشرتی با لوگوی برجسته و یقه سه‌دگمه. این برند پولوشرت آستین بلند هم دارد که با قیمت یک میلیون و 758هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت تی‌شرت‌های بیسیک مردانه وادین‌کوک از 488هزار تومان شروع می‌شود. برای خرید تیشرت‌های طرح‌دار این برند نیز باید بین 580هزار تومان تا 900هزار تومان هزینه کنید.

 

کدخبر: ۵۶۲۴۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر