کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۶۴۵
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| رعنا و عادل، شب زنده‌داری نوه پزشکیان و نطق نسل زدی آذری‌جهرمی

‌ویدئوهای پربازدید هفته| رعنا و عادل، شب زنده‌داری نوه پزشکیان و نطق نسل زدی آذری‌جهرمی

‌صداقت یک کارتن‌خواب و حرف‌های محمد‌جواد آذری جهرمی به سبک نسل زد

هفت صبح| این هفته ویدئوهای مربوط به ویژه‌برنامه فوتبال 360 از پربازدیدترین‌ها بودند. ‌ رعنا آزادی‌ور به عنوان اولین زنی که به این برنامه دعوت می‌شد به همراه همسرش مهدی پاکدل مورد توجه قرار گرفت. از آنجا که رعنا آزادی‌ور با بازی در نقش سمیرا در سریال زخم‌کاری به عنوان چهره‌ای خشن شناخته شده، مهدی پاکدل در دفاع از او گفت: «رعنا خیلی جالبه همیشه همینقدر داره می‌خنده.

 

یکی از دلایلی که گفتم حتما این برنامه‌رو بیا این بود که سمیرا‌رو بشوره ببره. مردم خود واقعیت‌رو ببینن. یه بار به رعنا گفتم دیگه حق نداری نقشی بازی کنی که مردم نگران من بشن.» در بخشی دیگر رعنا آزادی‌ور خطاب به عادل فردوسی‌پور گفت: «ما قدردان شما هستیم بسیار و امیدوارم زودتر گزارش گفتن شما‌رو بشنوم و کیف کنم.» پاکدل هم در ادامه تکمیل کرد: «احسان عبدی‌پور یه چیز جالبی گفت که اومدن توی برنامه فردوسی‌پور یه کنش اجتماعیه.»

 

رامبد جوان هم در یکی از قسمت‌های این ویژه‌برنامه شرکت کرد. جوان در بخشی از این برنامه به فردوسی‌پور گفت: «نمیاری؟ چرا بچه نمیاری؟ واقعا چرا نمی‌خوایید بچه‌دار شید؟ یک بار برای همیشه تکلیفش‌رو مشخص کن.» البته عادل هم بحث را با خنده عوض کرد و جوابی نداد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در دیدار با سید‌حسن خمینی گفت: «این نوه عزیز من تا ساعت سه و نیم صبح پیگیر نتایج بوده.»

 

وقتی هم سید‌حسن خمینی در ادامه از او پرسید «خود شما چی؟» پاسخ داد: «من خودم خوابیدم. گفتم توکل بر خدا چیکار میشه کرد. یا میشه یا نمیشه دیگه.» هفته پیش ویدئویی از صداقت یک کارتن‌خواب وایرال شده بود. در این ویدئو کسی که فیلم می‌گرفت پولی را به شرط اینکه آن را خرج مواد نکند، به این مرد داد. او هم در کمال صداقت گفت: «نمی‌تونم بهت قول بدم. چون من الان وضع مالیم بده ممکنه برم مواد بگیرم.»

 

این هفته در برنامه تی‌وی پلاس با این مرد به نام مهران گفت‌وگو شد و او داستان زندگی خود را تعریف کرد. او گفت که نقاش بوده و در چند کشور اروپایی کار کرده. محمد‌جواد آذری جهرمی هم قبل از انتخابات به کنسرت علی یاسینی رفته بود و در جمع تماشاچیان گفته بود:

 

« امروز احساسم این بود که اینجا اومدم باید به اکسم پیام بدم! وقتی 60 درصد مردم نیومدن پای صندوق رای یعنی مردم کات کردن. الان ما برای شما جزو اکس‌هاتون محسوب می‌شیم. وقتی که ارتباط کات میشه مسئولین باید بدونند که مردم ممکنه وارد یک رابطه پرخطر بشن.»

 

کدخبر: ۵۶۲۶۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر