کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۱۶۴
تاریخ خبر:

قاب امروز| عکس و تبلیغ عجیب مریم معصومی، دَوران حامد بهداد و بهنوش طباطبایی، عکس جدید الهام حمیدی و همسر‌ش

قاب امروز| عکس و تبلیغ عجیب مریم معصومی، دَوران حامد بهداد و بهنوش طباطبایی، عکس جدید الهام حمیدی و همسر‌ش

مریم معصومی ‌در تبلیغ برای آرایشگرش سنگ تمام گذاشت‌

هفت صبح| چرخی در فضای مجازی می‌زنیم از سیاست و هنر و فرهنگ تا ورزش؛ عکس‌هایی که مورد توجه کاربران قرار گرفته را با هم می‌بینیم.

 

عکس جدید الهام حمیدی و همسر دومش را ببینید. خانم حمیدی 46 ساله و دارای مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه رودهن هستند.این بازیگر ‌‌اولین بار در 20 سالگی یعنی در سال 1376 ازدواج کرد که خیلی زود به ‌طلاق ختم شد.الهام حمیدی پس از نزدیک به 20 سال مجردی از زمان طلاقش در تاریخ 13 بهمن 1397 در صفحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج مجددش داد. نام همسر او علیرضا صادقی است. او دو فرزند پسر و دختر دارد.

عکس جدید الهام حمیدی و همسرش

 

عکس مریم معصومی که در تبلیغ برای آرایشگرش سنگ تمام گذاشته و نوشته اگه صدبار دیگه به دنیا بیام بازم موهامو فقط دست تو میدم.

عکس مریم معصومی که در تبلیغ برای آرایشگرش سنگ تمان گذاشته و نوشته اگه صدبار دیگه به دنیا بیام بازم موهامو فقط دست تو میدم

 

حامد بهداد و بهنوش طباطبایی در یک فیلم سینمایی هم بازی شدند.فیلم سینمایی «دَوران» به کارگردانی محسن جسور بعد از مدتی پیش تولیدبه تازگی در ماهشهر کلید خورده است. قصه فیلم در دهه شصت روایت می شود و ظاهرا بخش هایی از آن روی نفتکش فیلمبرداری خواهد شد. محسن جسور که سالها در تیٔاتر و عکاسی سینما فعالیت می کرده سال قبل فیلم‌ «شکار حلزون» را ساخت که در گروه هنر و تجربه به نمایش درآمد و «دَوران» دومین فیلم بلند این کارگردان به حساب می آید. گفته می شود تهیه کنندگی این فیلم را سید مهدی جوادی مدیرعامل پیشین بنیاد سینمایی فارابی برعهده دارد و پیش بینی می شود اولین نمایش آن در جشنواره فجر باشد.‌حامد بهداد و بهنوش طباطبایی زوج اصلی این فیلم‌ سینمایی را تشکیل می دهند و عرفان ناصری نیز در کنار آنها ایفای نقش می کند. (سینماگرام)

حامد

 

 

 

 

کدخبر: ۵۶۷۱۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
پربازدیدترین گوناگون