کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۰۱۹
تاریخ خبر:

قاب امروز| عکس متفاوت طوبی، خاطره‌بازی تینا با دوران کرونا، هدیه ویژه ایران ایر به مسافران و...

قاب امروز| عکس متفاوت طوبی، خاطره‌بازی تینا با دوران کرونا، هدیه ویژه ایران ایر به مسافران و...

عکسی از هدیه تهرانی در پشت صحنه فیلم دوئت را ببینید

هفت صبحچرخی در فضای مجازی می‌زنیم از سیاست و هنر و فرهنگ تا ورزش؛ عکس‌هایی که مورد توجه کاربران قرار گرفته را با هم می‌بینیم.

 

«شانه می‌زنم موهایت را تا حوری‌ها سرک بکشند از بهشت برای تماشا» شبنم قربانی ‌هستند‌؛ بازیگر سریال طوبی با ظاهری متفاوت در کنار دخترش.او این شعر را ضمیمه این عکس در کنار دخترش کرده‌ است. شبنم قربانی 35 ساله است و مدرک فوق دیپلم کامپیوتر دارد. ‌‌‌ ‌9 اسفند 1399 با امین شکاری صدابردار سینما و تلویزیون ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو فرزند است؛ فرزند اول شبنم قربانی دختر و فرزند دوم او پسر است.

شبنم قربانی

 

‌دیدار فینال تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و بوسنی در بازی‌های پارالمپیک پاریس در سالن نورث آرنا پاریس برگزار شد. در این دیدار ملی پوشان ایران با نتیجه ۳ بر ۱ حریف خود را شکست دادند و برای هشتمین‌ بار عنوان قهرمانی بازی‌های پارالمپیک را به خود اختصاص دادند.

والیبال نشسته ایران

 

امیر آقایی با دست آتل‌بندی شده در اکران فیلم کارزار. امیر آقایی بازیگر نقش رستم در نمایش «نبرد رستم و سهراب» حین اجرای نمایش دچار آسیب دیدگی شد. ‌

امیر آقایی با دست آتل‌بندی شده در اکران فیلم کارزار

 

 هدیه ویژه ایران ایر به مسافران ویژه فرست کلاس در جعبه طلایی.مسافرین بخش فرست کلاس هواپیمایی ایران ایر تا سال 1356، به عنوان هدیه از خطوط هوایی ایران، یک کیف پول و یک جا کلیدی از چرم خالص را دریافت می‌کردند. ایران ایر برای اهدای این هدیه هم یک جعبه طلایی در نظر گرفته بود تا بیش از پیش نظر مسافرین ویژه خود را جلب کند.(خبرآنلاین)

هدیه ویژه ایران ایر

 

عکسی از هدیه تهرانی در پشت صحنه فیلم دوئت را ببینید عکس توسط ریحانه طراوتی ثبت شده است.

عکسی از هدیه تهرانی در پشت صحنه دوئت عکس از ریحانه طراوتی

 

خاطره‌بازی تینا پاکروان با سریال خاتون و نگار جواهریان و ستاره پسیانی؛ انگار نه انگار کرونا بود و ما حتی از هوا می‌ترسیدیم.خاتون و پروین و دوستی ناب‌شان در بحبوحه جنگ دوم جهانی و اشغال ایران… از امروز به اشتراک می‌گذارم آنچه از لحظه‌هایی که دوست می‌داشتم در خاتون ثبت کردم. این سریال محصول سال 1400 است؛‌ اوج دوران منحوس کرونا.

 

تینا

 

 

 
 

 

 

 

 

کدخبر: ۵۶۶۰۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
پربازدیدترین گوناگون