کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۴۴۲۵۷
تاریخ خبر:

‌چهره هفته| المیرا شریفی‌مقدم؛ به افق اثرگذاری

روزنامه هفت صبح| وقتی اولین قسمت برنامه «به افق فلسطین» روی آنتن رفت، گمان این بود که در ادامه افت می‌کند. با این حال این برنامه همچنان با دعوت از چهره‌های شاخص محل بیان حرف‌های متفاوت درباره فلسطین است. بخشی از موفقیت هر برنامه تلویزیونی به مجریان آن برمی‌گردد که بدانند چطور محتوایی که تیم سردبیری در اختیارشان قرار می‌دهد را به بهترین شکل استفاده کنند.

پیرو همین مسئله است که سازندگان «به افق فلسطین» از المیرا شریفی‌مقدم دعوت به همکاری کردند چون او جزو مجریانی است که می‌تواند گفت‌و‌گوهایی مفید انجام دهد. شریفی‌مقدم مدتی است از فضای سیاسی- چالشی دور شده و در شبکه دو «صبحانه ایرانی» را اجرا می‌کند. لابد می‌خواسته کمی به خود استراحت دهد؛ شاید هم صلاح مدیران این بوده است! بگذریم…

او فعلا روزهای شلوغی را سپری می‌کند؛ صبح در شبکه دو است و شب در شبکه افق. هر دو برنامه زنده هستند و شریفی‌مقدم تا الان انرژی خود را خوب مدیریت کرده تا خستگی روی نتیجه کارش اثر منفی نگذارد. از همکارش یعنی سید‌حسین حسینی نگذریم که یکی از ارکان موفقیت و جذابیت «به افق فلسطین» است. ترکیب شریفی‌مقدم- حسینی تبدیل به برگ برنده برنامه پیشرو و متفاوت شبکه افق شده است.

کدخبر: ۵۴۴۲۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر