کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۳۶۱۲۴
تاریخ خبر:

گردن‌ نگیر‌ترین آدم سال ۱۴۰۲

روزنامه هفت صبح| یک: قوه قضائیه گفته که انتشار تصاویر بازداشت برخی از متهمان بدون هماهنگی قضایی صورت گرفته است. همین دیگر. شاید برای برخورد با این موضوع قوه قضائیه در قوه قضائیه پرونده‌ای تشکیل دهد و یا نه. شاید بیانیه مرکز اطلاع‌رسانی قوه قضائیه در جهت اطلاع‌رسانی و ‌آگاهی دادن به ما بی‌خبران بوده و… همین.

دو: آقای عطایی چهره محترم والیبال ایران است اما شیوه مواجهه‌اش با ناکامی‌های زنجیره‌ای و بدون توقفش حیرت‌انگیز است. حق است که لقب گردن‌نگیر‌ترین آدم سال 1402 را به ایشان بدهیم و خلاص. متخصص هستند تا هر امر فنی را به یک سوژه اخلاقی بدل کنند که در این چارچوب اخلاقی جدید، این ایشان هستند که در حال قربانی شدن و تقاص پس‌دادن هستند.

اصلا شیوه مواجهه آقای عطایی و همین‌طور سرور گرامی آقای کارخانه با اشتباهات و کاستی‌های فنی فاحش و عدم تسلط روانی بر تیم در موقع بحران قابل تدریس برای برخی از سیاسیون ایرانی است. در فن و تکنیک گردن نگرفتن آن‌هم در حالیکه تظاهر می‌کنند گردن گرفته‌اند و گردنشان از مو باریک‌تر است. جل‌الخالق.

سه: می‌خواستم در مورد تماشای بازی مستقیم الهلال و الاتحاد در شبکه ورزش چیزی بنویسم دیدم آن‌قدر در فضای مجازی نوشته‌اند که هرچه بنویسم لوث و تکراری است. این از بدشانسی مسئولان ایرانی است که کشورهای ثروتمندی مثل دوبی و قطر و عربستان و حتی عمان در یک قدمی ما هستند و مدام باید به مقایسه‌های عجیب و غریب تن بدهیم.

اما این را هم بگویم که فوتبال عربستان در یک مورد به شکلی آشکار از فوتبال ایران عقب است و آن میزان هیجان تماشاگران است. شیوه تشویق تماشاگران سعودی یکنواخت است و شادي آنها هنگام گل زدن تیم‌های محبوبشان خیلی قراردادی است و آن اشتیاق دیوانه‌وار تماشاگران ایرانی و ترکیه‌اي و یا آرژانتینی در نزد آنها به هیچ‌وجه دیده نمی‌شود. البته این را هم بگوییم که پرتاب سکه و بطری هم در میان آنها رواج ندارد.

چهار: وزیر آموزش و پرورش و گاف بزرگش در مورد تشبیه مدارس غیردولتی و ماجرای عدالت اجتماعی به تمایل به خرید اتومبیل مدل بالا در هر کشور دیگر بود، می‌توانست به یک جنجال بزرگ رسانه‌ای بدل شود اما در ایران خوشبختانه رسانه‌های ما آن‌قدر نجیب هستند که بر چنین موضوعاتی چندان مکث نمی‌کنند. قدر بدانید.

پنج: روزنامه جوان هم گفته که بخشی از انتقادات به لایحه حجاب، افشا‌کننده دیدگاه‌های فمینیستی و ضد‌خانواده منتقدان است. خواستم چیزی بنویسم در این مورد و این نوع تحلیل‌ها که دیدم اصلا جا ندارد. به‌هرحال حاکمیت یک تصمیم‌هایی را گرفته. سفت و سخت هم گرفته و گفتن ما دیگر فایده‌ای ندارد.

شش: دیشب در 5 تا بازی فوتبال انگلیس 19 تا گل ردوبدل شد. در آلمان در شش تا بازی 27 گل. در عربستان هم که پریشب دیدیم كه یک بازي بزرگ چقدر هیجان داشت و طی آن هفت گل زده شد.

کدخبر: ۵۳۶۱۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر