کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۷۳۴
تاریخ خبر:

مچ‌اندازی جواد نکونام و کارلوس گاریدو در کنفرانس خبری دربی

مچ‌اندازی جواد نکونام و کارلوس گاریدو در کنفرانس خبری دربی

استقلال و پرسپولیس چهارشنبه چهارم مهرماه دربی تهران را در اراک برگزار می‌کنند. اظهارات سرمربیان دو تیم را در کنفرانس خبری قبل بازی بررسی می‌کنیم

جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال عصر امروز در نشست خبری پیش از دربی گفت: امیدوارم فردا با تمرکز کار کنیم که بتوانیم به موفقیت برسیم. تنها تیمی هستیم که در زمین خود بازی نکردیم. از این شهر به آن شهر بودیم و واقعیت این است که بدترین شرایط را داریم. اصلا در تهران بازی نکردیم و تنها بازی که در تهران بودیم را بردیم. دوست داشتیم بازی در تهران باشد ولی متاسفانه زمین و استادیوم خوبی نداریم. امیدواریم در آینده شرایط بهتر باشد.

نکونام در واکنش به داوری برادران حیدری در داربی ۱۰۴ باتوجه به اظهارات تند او در فصل گذشته علیه این دو برادر گفت: صحبت‌هایی که انجام دادم برای بازی‌های پارسال بوده و همیشه داوری این دو را قبول داشتم و از داوران خوب ما هستند. نگاه ما به پارسال نیست و صحبت‌ها برای پارسال است. خود پیام حیدری در بازی اول ما قضاوت فوق العاده‌ای داشت و امیدوارم فردا بهترین قضاوت را داشته باشند که هر دو تیم بازی خوبی داشته باشند تا اشتباهات بازی قبل هم رخ ندهد. این موضوع برای پارسال است.

سرمربی استقلال ادامه داد: فردا تمامی بازیکنانم را به جز روزبه چشمی در اختیار دارم. تیم حریف قابل احترام است. بازی خود را انجام می‌دهیم و از نقاط ضعف حریف استفاده می‌کنیم. بازیکنان باید تمرکزشان را روی بازی بگذارند. این هفته در باشگاه دچار چالش شدیم اما فردا همه تمرکز ما روی بازی فردا است.

خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس در نشست خبری گفت: اورونوف در لیست قرار ندارد، چون ریکاوری نشده. او 100درصد در لیست حضور نخواهد داشت و این چیز زیاد مهمی نیست. اما ایوب در لیست قرار گرفته است و مشکلی نیست.

بارها گفته‌ام و می‌دانم با حضور تماشاگران بازی برای ما پرهیجان می‌شود. ما هنوز نتوانسیم در زمین خود بازی کنیم و دوست داشتم در زمین خودمان بازی کنیم و تماشاگران هم باشند اما به هر حال در هر زمینی بگوییند، بازی می‌کنم. از مردم اینجا سپاس‌گزارم که میزبان ما هستند. از یک طرف باید به خاطر استادیومی که در اختیار ما قرار می‌دهند تشکر کنیم. از طرف دیگر دوست داریم در استادیوم خودمان بازی کنیم.

گاریدو درباره طلسم پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی اراک گفت: در داربی‌های زیادی حضور داشتم و تیم‌های بزرگی را هدایت کردم. این بازی را در کشورهای دیگر تجربه کرده‌ام و می‌دانم این بازی بزرگی است و یک موضوع اجتماعی است. باید با عشق و علاقه بازی کنیم و صبور باشیم و آرامش نکته‌ای است که برای ما ضروری است. بازیکنان ما باید بدانند بازی را چطور با شور و علاقه و صبر بازی کنند و فوتبال خودشان را بازی کنند. یک قسمت دیگر از این بازی مربوط به فشار بازی است که ما باید میان این و بازی کردن توازن ایجاد کنیم.

او ادامه داد: مطمئنا در هر بازی که انجام می‌دهیم برای حریف احترام قائل هستیم. تیم حریف تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد و استیل خاصی دارند. این بازی برای ما سخت است اما ما تلاش می‌کنیم بازی را ببریم.

کدخبر: ۵۶۶۷۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر