کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۵۵۴
تاریخ خبر:

هادی چوپان ۱۴ روز مانده به مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۴

هادی چوپان 14 روز مانده به مسابقات مسترالمپیا 2024

جایزه نقدی برنده مستر المپیا ۲۰۲۴، ۶۷۵‌ هزار دلار است

هفت صبح| استوری هادی چوپان 14 روز مانده به مسابقات مسترالمپیا 2024 در  لاس وگاس آمریکا را می‌بینید. در بین شرکت‌کنندگان مستر المپیای امسال، هادی چوپان و بهروز تابانی از ایران هستند. ناگفته نماند که ایرانی‌ها در دسته‌های دیگر نیز حضور دارند. ‌به عنوان نمونه وحید بادپی در دسته فیزیک کلاسیک به رقابت می‌پردازد.

 

گفته می‌شود ‌جایزه نقدی برنده مستر المپیا ۲۰۲۴، ۶۷۵‌ هزار دلار است که آن را به یکی از پردرآمدترین رویدادهای دنیای بدنسازی تبدیل می‌کند.به قهرمان مستر المپیا ۴۰۰هزار دلار داده می‌شود. ۲۷۵هزار دلار نیز بین نفرات دوم تا پنجم به نسبت توزیع می‌شود.

 

هادی چوپان در مستر المپیا 2022 موفق شد عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند. او قبل از این هم برای 3 سال متوالی در مسابقه مستر المپیا شرکت کرده بود و اولین بار توانست عنوان سومی مستر المپیا را در سال 2019 به دست بیاورد و برنده جایزه 100 هزار دلاری شود.

Screenshot_20240922_075206_com.instagram.android

هادی چوپان که به عنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می‌شود،  در سال 2020 هم مقام چهارم را کسب کرد. او موفق به دریافت جایزه «قهرمان مردمی» در سال 2021 و مدال برنز مستر المپیا 2021 هم شد. چوپان در مسابقات پارسال 2023 علیرغم شایستگی برای کسب ساندو، به مقام دومی رسید.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۶۵۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر