کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۳۲۷
تاریخ خبر:

ببینید | مهار پنالتی ریاض محرز توسط دروازه‌بان پرسپولیس

ببینید | مهار پنالتی ریاض محرز توسط دروازه‌بان پرسپولیس

الکسیس گندوز اجازه نداد اختلاف دو برابر شود

الاهلی عربستان در ابتدای نیمه دوم بازی با پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد و فرصت داشت برتری خود را افزایش دهد اما ضربه ریاض محرز توسط الکسیس گندوز مهار شد

محرز شوت محکم خود را به زاویه مخالف خود و سمت راست زد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ در گوشه دروازه آرام خواهد گرفت، این گندوز بود که با واکنشی سریع و دستان کشیده، این توپ را مهار کرد و اجازه نداد تا دروازه تیمش باز شود.

گندوز که این شلیک محکم را به خوبی دفع کرده بود، بعد از سیو پنالتی هم‌وطنش ریاض محرز سر از پا نمی‌شناخت و در آغوش بازیکنان هم تیمی به ستاره تیم پرسپولیس تبدیل شد، بازیکنی که چند دقیقه قبل هم یک سیو بسیار خوب را انجام داده بود.

جالب اینکه بازیکنان الاهلی اعتقاد داشتند که گندوز از خط دروازه جلوتر آمده و توپ را مهار کرده اما بازبینی این صحنه توسط وی ای آر نیز نتیجه موردنظر را برای الاهلی نداشت تا سیو الکسیس گندوز تایید شود.

نکته جالب اینکه ریاض محرز در ترکیب منچسترسیتی به عنوان پنالتی زن اول حضور داشت و 31 بار هم در مجموع مسابقات ملی و باشگاهی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده و دروازه بزرگانی چون آرون رمزدیل، امیلیانو مارتینز و... را باز کرده بود اما در لیگ نخبگان پشت سد هموطن خود، الکسیس گندوز، باقی ماند.

پرسپولیس برای استخدام الکسیس گندوز 400 هزار دلار خرج کرده اما خرید ریاض محرز از سیتی برای الاهلی حدودا 30 میلیون آب خورده. محرز همچنین قرار است سالی 25 میلیون دستمزد بگیرد.

کدخبر: ۵۶۶۳۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر