کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۳۱۹
تاریخ خبر:

الاهلی-پرسپولیس؛ در برابر فوق ستاره‌ها

الاهلی-پرسپولیس؛ در برابر فوق ستاره‌ها

پرسپولیس امشب مقابل تیمی قرار می گیرد که از النصر هم پرستاره تر به نظر می‌رسد

پرسپولیس که در طی 7 سال گذشته موفق شده  دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا  راه پیدا کند حالا باید به عنوان یکی از  دو نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا ظاهر شود و کارش را از تقابل با الاهلی پرستاره شروع خواهد کرد.

 

پرسپولیس در برابر عربستانی‌ها؛ نه خوب، نه بد!

پرسپولیس در رقابت‌های مختلف آسیایی 35 مرتبه در برابر تیم‌های عربستانی قرار گرفته که در 12 مسابقه پیروزی رسیده، 12 بازی هم با نتیجه مساوی همراه شده و البته در 11 تقابل هم شکست خورده است. قرمزها به تیم‌های عربستانی 32 گل زده‌اند و در عین حال 43 گل هم دریافت کرده‌اند.

 

آمار پرسپولیس جلوی الاهلی

پرسپولیس تا قبل از تقابل فردای خود با الاهلی، 4 بار در برابر این تیم پرستاره قرار گرفته  که آمار 2 برد، 1 تساوی و یک شکست را ثبت کرده است. پرسپولیس تاکنون موفق شده تا 8 گل به الاهلی بزند؛ 2 گل از این 8 گل توسط علی علیپور، مهاجم فعلی قرمزها به ثمر رسیده شده است.

 

گاریدو خاطرات بد العین را فراموش می‌کند؟

خوان کارلوس گاریدو قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید سابقه حضور در یک تیم  آسیایی دیگر را در کارنامه دارد. او در سال 2019 برای چند ماهی هدایت العین امارات را برعهده داشته است. مرد اسپانیایی و العین که باهم به لیگ قهرمانان آسیا 2019 رسیدند عملکرد بسیار ضعیفی در این رقابت‌ها داشتند و از 6 بازی خود در مرحله گروهی تنها به 2 امتیاز دست پیدا کردند.

 

آمار الاهلی جلوی تیمهای ایرانی

الاهلی عربستان تا قبل از تقابل خانگی فردای خود مقابل پرسپولیس، 26 مرتبه در برابر تیم‌های مختلف ایرانی قرار گرفته است. الاهلی در 11 بازی به برتری رسیده و در 10 مسابقه هم طعم شکست را چشیده است. همچنین 5 تقابل این تیم با ایرانی‌ها با نتیجه تساوی همراه بوده است.  نکته جالب دیگر این است که الاهلی در این 26 بازی، 39 گل زده و 37 گل دریافت کرده است.

 

پرسپولیس دوباره در عربستان امتیاز می‌گیرد؟

آخرین باری که پرسپولیس در کشور عربستان بازی کرد به تقابلش با النصر عربستان بازمی‌گردد که با ارائه یک نمایش منطقی و البته  هوشیارانه موفق شد رونالدو و یارانش را متوقف کند. هواداران پرسپولیس بازهم امیدوار هستند که تیم‌شان در عربستان نتیجه خوبی کسب کند و در جدال با الاهلی با امتیاز زمین مسابقه را ترک کند.

 

ستاره‌های به صف شده برای شکست دادن پرسپولیس

بدون تردید یکی از پرستاره‌ترین و پرمهره‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال عربستان، الاهلی است. تیمی که بازیکنان فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارد که در هر لحظه توانایی برگرداندن نتیجه را دارند. از ادوارد مندی در قاب دروازه تا حضور مریح دمیرال در خط دفاعی. از مهندسی فرانک کسیه در مرکز میدان تا دلربایی ریاض محرز، فیرمینیو و ایوان تونی در خط آتش.

 

کدخبر: ۵۶۶۳۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر