کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۳۲۵
تاریخ خبر:

اخبار شوکه‌کننده از آتش‌سوزی محل بازی استقلال و الغرافه

اخبار شوکه‌کننده از آتش‌سوزی محل بازی استقلال و الغرافه

حاشیه‌ و جنجال حتی در آستانه برگزاری مسابقه استقلال و نماینده قطر، بی‌خیال ورزشگاه نحیف قلعه‌ حسن‌خان نمی‌شوند

حواشی و حوادث ورزشگاه شهر قدس گویا تمامی ندارد. روز گذشته اخبار زیادی اعم از حادثه برق گرفتگی، ممانعت آمبولانس و... منتشر شد و حالا در آستانه دیدار حساس استقلال و الغرافه، به نظر می‌رسد در ورزشگاه شهر قدس آتش سوزی رخ داده است.

 

انتشار ویدئویی در فضای مجازی با این مضمون که ساعتی قبل از شروع مسابقه استقلال و الغرافه قطر یک آتش‌سوزی در ورزشگاه شهرقدس رخ داده، موجی از نگرانی را در بین اهالی فوتبال ایجاد کرد.

 

سایت طرفدار نوشت: تمام ورزشگاه را دود فرا گرفته است. یک ماشین آتش نشانی نیز به سرعت برای رسیدگی به این حادثه وارد ورزشگاه شهر قدس شده است.

 

با این حال اخبار تکمیلی خاطر علاقمند به فوتبال را راحت کرد. با اینکه به نظر می‌رسید این آتش‌سوزی داخل ورزشگاه است، اما پیگیری‌ها نشان داد خبری از آتش در ورزشگاه نیست و حادثه در فضای بیرون ورزشگاه و نقطه‌ای دور رخ داده است. ضمن اینکه با تدابیر صورت گرفته، آرامش درون ورزشگاه شهدای شهرقدس برقرار است و به جز نواقص موجود داخل استادیوم مشکل خاصی برای برگزاری بازی استقلال و الغرافه وجود ندارد.

 

بازی استقلال و الغرافه طبق برنامه باید ساعت 21 و 30 دقیقه آغاز شود.

 

در شرایطی که از روز گذشته مسئولان باشگاه استقلال و همچنین مدیران شهرقدس بارها اعلام کردند هواداران بدون بلیت به ورزشگاه نروند تا مشکلی برای ورود پیدا نکنند، تعداد زیادی از هواداران مقابل درهای ورزشگاه شهرقدس تجمع کرده‌اند و بدون بلیت استقلال پشت درهای ورزشگاه شهرقدس مانده‌اند.

 

برای بازی استقلال و الغرافه فقط هشت هزار بلیت فروخته شد که همه بلیت‌ها به فروش رفته و حدود 500 هوادار استقلالی‌ نیز پشت درهای ورزشگاه تجمع کردند. میان جمعیت حاضر در پشت در افرادی هستند که بازار سیاه بلیت راه انداخته‌اند و بلیت‌ها را به قیمت‌های گزافی به فروش می‌رسانند.

کدخبر: ۵۶۶۳۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر