کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۳۱۷
تاریخ خبر:

استقلال-الغرافه؛ آغازی پس از دو فصل دوری

استقلال-الغرافه؛ آغازی پس از دو فصل دوری

استقلال پس از دو فصل دوری از رقابت های آسیایی امشب مقابل الغرافه قطر قرار می گیرد

آبی‌ها در حالی از امشب کارشان در بالاترین سطح باشگاهی قاره آسیا را شروع می‌کنند که دو سال به خاطر عدم کسب مجوز حرفه‌ای از حضور در رقابتهای آسیایی محروم بودند و حالا در اولین بازی‌شان، باید در ورزشگاه شهدای شهرقدس از خوسلو و سایر بازیکنان سرشناس الغرافه میزبانی کنند.

 

استقلال، سربلند در برابر قطری‌ها

استقلال تا پیش از تقابل فردای خود در برابر الغرافه، 28 مرتبه مقابل حریفانی از کشور قطر قرار گرفته که در 12 مسابقه به پیروزی رسیده، 11 مصاف با نتیجه تساوی همراه شده و البته 5 بار هم شکست خورده است. در این 28 بازی، استقلال 48 گل زده و 32 گل هم دریافت کرده است.

 

آمار نکونام مقابل الغرافه

نکونام که قبلا  به عنوان سرمربی فولاد سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته، 2 بار با الغرافه بازی کرده و صاحب آمار یک برد و یک مساوی است. او بهتر از هر کسی می‌داند که بازی فرداشب چقدر برایش مهم است چون عدم نتیجه‌گیری در آن می‌تواند شانس او برای ادامه همکاری با استقلال را کاهش دهد.

 

از یک قطری به قطری دیگر؛ استقلال دوباره در تهران میزبان است

پیش از تقابل فردای استقلال در برابر الغرافه، این تیم برای آخرین بار در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 از الدحیل در تهران میزبانی کرده بود و بعد از آن، آبی‌ها دیگر هیچ‌گاه نتوانستند در ایران از رقبای خود پذیرایی کنند.

 

استقلال و الغرافه به ایستگاه سوم رسیدند

استقلال و الغرافه، تا پیش از این 2 بار در برابر هم قرار گرفته‌اند که خروجی آن یک برد برای آبی‌های ایران و یک تساوی بوده است. استقلال هیچ‌گاه به این تیم نباخته و هواداران این تیم امید دارند تا این روند ایده‌آل باقی بماند.

 

در انتظار دهمین باخت الغرافه

الغرافه تاکنون 17 مرتبه در برابر تیم‌های مختلف ایرانی بازی کرده که تنها موفق به کسب 5 برد شده و در 12 رویارویی دیگر، به 3 تساوی و 9 باخت رسیده است. استقلال می‌تواند فردا دهمین شکست این تیم را رقم بزند.

 

 

کدخبر: ۵۶۶۳۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر