کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۹۴۳
تاریخ خبر:

ارلینگ هالند با مهرداد محمدی چه تفاوتی دارد؟

ارلینگ هالند با مهرداد محمدی چه تفاوتی دارد؟

هر دو بازیکن قرارداد خود را تمدید کرده‌اند؛ یکی در استقلال ماندنی شد و دیگری احتمالا از سانتیاگو برنابئو سر در می‌آورد

 ظهر امروز جلسه‌ای میان مهرداد محمدی و فرشید سمیعی برگزار شد و این بازیکن قرارداد جدیدی با استقلال به امضا رساند تا آبی‌ها بتوانند ضمن ثبت قرارداد این بازیکن، مشکلات مربوط به محرومیت او را حل کنند.

از آنجایی که قرارداد محمدی توسط استقلال ثبت نشده، در نتیجه محرومیت شش جلسه‌ای این بازیکن همچنان بر قوت خود باقی است و این موضوع باعث ناراحتی این وینگر کلیدی شده چرا که بدین ترتیب او تا پایان هفته نهم نیز نمی‌تواند برای آبی‌ها به میدان برود.

باشگاه استقلال قصد دارد تا ضمن ثبت قرارداد مهرداد محمدی، به نوعی زمینه سپری شدن محرومیت 6 جلسه‌ای این بازیکن را فراهم کند تا دیدار برابر نساجی، به نخستین جلسه محاسبه شده از محرومیت این بازیکن تبدیل شود.

ارلینگ هالند، وضعیتی کاملا متفاوت نسبت به مهرداد محمدی استقلال دارد. در انگلیس همه‌چیز حرفه‌ای است و بازیکن در تمدید قرارداد خود با منچسترسیتی فکر همه چیز را کرده تا شاید بتواند به رؤیای قدیمی‌اش برسد.

 منچسترسیتی سخت در تلاش است تا قرارداد مهاجم نروژی را تمدید کند و در نتیجه او را برای مدت طولانی در اتحاد نگه دارد. بازیکن نیز به نوبه خود، برای تمدید قرارداد مشتاق است و به آن با دید مثبت نگاه می‌کند. با این حال، او همچنان درها را برای انتقال احتمالی به رئال مادرید باز می‌گذارد زیرا رویای او پوشیدن پیراهن سفید باشگاه مادریدی است.

قرارداد فعلی این بازیکن 24 ساله تا تابستان 2027 اعتبار دارد و حتی طبق گزارش‌ها بندی وجود دارد که او می‌تواند با قیمتی معقول به باشگاهی خارج از لیگ برتر منتقل شود.

در صورت مذاکره برای تمدید، باید دید که آیا هالند چنین بندی را حفظ می‌کند یا برای گنجاندن بند ویژه برای پیوستن به رئال تلاش می‌کند. مارکا نوشته است که هالند اگر تمدید کند، بند فسخش را فقط منوط به رسیدن پیشنهادی از رئال خواهد کرد نه هیچ باشگاه دیگر. اینکه آزاد باشد خودش تیم بعدی را انتخاب کند و آن هم رئال خواهد بود.

هالند تنها در سه بازی این فصل لیگ برتر، هفت بار گلزنی کرده است. در واقع او تا رسیدن به مرز 100 گل منچستر سیتی فاصله زیادی ندارد و با اختلاف بهترین مهاجم فوتبال جهان است. رئال رؤیای ملحق کردن او به تیم در کنار امباپه را دارد و به نظر می‌رسد به کمک تلاش‌های خود هالند، دیر یا زود به این هدف خواهد رسید.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۵۹۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر