کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۶۹۵
تاریخ خبر:

رامین رضاییان یاغی جدید فوتبال ایران می‌شود؟

رامین رضاییان یاغی جدید فوتبال ایران می‌شود؟

گفته می‌شود بازیکن سابق پرسپولیس ممکن است ظرف 48 ساعت آینده به استقلال برود

خبر ورزشی نوشت: رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته سپاهان که در آستانه جدایی از این تیم اصفهانی قرار داشت، طی دو دور مذاکره با مدیران باشگاه استقلال سرانجام با استقلالی‌ها به توافق رسید.

گفته می‌شود مدیر برنامه رامین رضاییان بر سر جزئیات با باشگاه استقلال به توافق رسید و فقط امضای قرارداد و انتشار عکس با پیراهن آبی باقی مانده است. اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد ظرف ۴۸ ساعت آینده استقلال از رامین رضاییان رونمایی می‌کند.
 
سایت ورزش سه هم نوشت:  پرسپولیس دنبال این است که انتقام از دست دادن رامین رضاییان را از استقلال بگیرد و روی یک مدافع مرکزی آبی‌پوشان نظر جدی دارد.

پرسپولیس می‌خواهد با این حرکت علاوه‌بر تغییر دادن جو نقل و انتقالات به سود خود، جای علی نعمتی و فرشاد فرجی را نیز پر کند. این مسئله با توجه به اینکه مذاکرات استقلال با این مدافع پیش نرفته خیلی جدی است و احتمالا این انتقال بزرگ در همین هفته نهایی بشود.

محمدحسین مرادمند البته برای بازی در استقلال شانس خوبی دارد و شاید در نهایت قراردادش را با استقلال تمدید کند اما در صورت امضای قرارداد با پرسپولیس تبدیل به یاغی جدید فوتبال ایران می‌شود.

کدخبر: ۵۶۲۶۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر