کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۰۵۰
تاریخ خبر:

ویدئو | خلاصه بازی فرانسه و بلژیک در یورو ۲۰۲۴

ویدئو | خلاصه بازی فرانسه و بلژیک در یورو 2024

تیم ملی فرانسه با گل به خودی یان فرتونگن موفق شد بلژیک را شکست داد و به مرحله بعدی یورو 2024 صعود کند

تیم‌های فرانسه و بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند که نیمه اول و همین‌طور اوایل نیمه دوم خیلی دلچسب نبود و دو تیم در اندازه یک تیم مدعی بازی نمی‌کردند. هر چه بازی به پایان نیمه دوم نزدیک شد فرانسه و بلژیک برای گلزنی و تغییر نتیجه بازی در تلاش بودند که بالاخره در دقیقه 85 فرانسه پیش افتاد.

حمله فرانسه به درون محوطه جریمه رسید و د‌ر مقابل حضور پرشمار بازیکنان بلژیک در یک سوم دفاعی، توپ به ژول کنده رسید. کنده فاصله با بازیکن مقابل خود را خیلی کم می‌دید و ترجیح داد توپ را به انگولو کانته پاس بدهد.

کانته که فاصله کمی با محوطه جریمه داشت توپ را بدون کنترل کردن به راندال کولو موآنی پاس داد که یان فرتونگن پشت او ایستاد بود. با این حال کولو موآنی موفق شد به سمت دروازه چرخیده و سعی کرد با ضربه پای چپ شانس گلزنی خود را امتحان کند.

ضربه پای راست موآنی که به سمت چارچوب حرکت نمی‌کرد بلافاصله به پای چپ فرتونگن برخورد کرد و با تغییر مسیر دروازه‌بان را غافلگیر کرد تا با گل به خودی او دروازه بلژیک باز شود.

کولو موآنی که در دقیقه 62 به جای مارکوس تورام وارد بازی شده بود به این ترتیب به تعویض طلایی دیدیه دشان تبدیل شد که سرنوشت این بازی را رقم زد.


 

کدخبر: ۵۶۲۰۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر