کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۷۸۶
تاریخ خبر:

اتفاقات جالب و بامزه مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ + تصاویر

اتفاقات جالب و بامزه مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ + تصاویر

لحظات جالب و بامزه‌ای در زمین و بیرون از آن در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ دیده شد

مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ چهارشنبه شب به پایان رسید. در این دو هفته اتفاقات مهم و تاریخی افتاد و خیلی از تیم ها برخلاف انتظار عملکرد فوق العاده ای داشتند. اغلب بازی ها تماشایی بودند و هواداران و فوتبالدوستان از تماشای آن لذت بردند. در این میان اتفاقات جالب و بامزه ای در زمین و بیرون از آن رخ داد که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

 

بچه مدرسه‌ای

1

لامینه یامال با حضور در یورو ۲۰۲۴ رکورد جوانترین بازیکن تاریخ این رقابت ها را به خود اختصاص داد. مهاجم اسپانیایی تنها ۱۶ سال دارد. پس از بازی در نخستین دیدار لاروخا برابر کرواسی تصویری از او در حال درس خواندن منتشر شد. بازیکن بارسلونا اوقات فراغتش در یورو را با نوشت مشق هایش و درس خواندن پر می کند چون او هنوز به مدرسه می رود. پادشاه اسپانیا پس از صعود لاروخا به یک هشتم نهایی به رختکن تیم ملی رفت و زمانی که سن یامال را پرسید تعجب کرد و با دست به صورتش زد. آلبانی آخرین حریف اسپانیا در یورو بود و این تیم برای صعود به پیروزی برابر لاروخا نیاز داشت. به همین خاطر یکی از هوادارانش از فرصت استفاده کرد و از طریق شبکه های اجتماعی از یامال خواست اگر به تیمشان گل نزند در نوشتن مشق هایش به او کمک خواهد کرد.

 

گل به خودی

2

گل به خودی بهترین گلزن مرحله گروهی شد. بازیکنان هفت بار به اشتباه دروازه خودشان را باز کردند. هواداران نام روملو لوکاکو را در جایگاه دوم فهرست برترین گلزنان قرار دارند. مهاجم بلژیکی سه گل در این رقابت ها به ثمر رساند که توسط VAR رد شد. پس از پایان مرحله گروهی میکائوتادزه، بازیکن تیم گرجستان با به ثمر رساندن سه گل بالاتر از همه قرار گرفت.

 

بازی کسل کننده

3

گروه C یورو یکی از بدترین های تاریخ این رقابت ها بود و پس از ۱۲ بازی تنها هفت گل از خط دروازه‌ها رد شد. انگلیس که در این گروه حضور داشت بازی های کسل کننده ای به نمایش گذاشت. در دیدار آخر برابر اسلوونی عکسی از هوادار این کشور منتشر شد که در جایگاه ها خوابیده بود.

 

رونالدو جلوتر از همه

4

کریستیانو رونالدو مانند دوره های گذشته یورو در مرکز توجه قرار داشت. دوربین ها هر حرکت ستاره پرتغالی را به ثبت می رساندند و حتی هواداران هم در این زمینه کمک می کردند. در دیدار پرتغال و چک پیش از سوت داور و شروع بازی از مرکز زمین رونالدو شروع به دویدن کرد. این حرکت رونالدو سوژه شبکه های اجتماعی شد.

 

وعده مدیر

5

اسکاتلند برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی در بازی آخر نیاز به پیروزی برابر مجارستان داشت و اگر با گل های زیادی این دیدار را می برد شانس حضورش در مرحله حذفی بیشتر می شد. پیش از این دیدار مدیر یکی از شرکت های اسکاتلند به کارکنانش وعده داد در صورتی که تیم ملی کشورش یکشنبه شب پیروز شود دوشنبه دو ساعت دیرتر می توانند به سر کار بروند. اگر اسکاتلند با بیش از سه گل پیروز شود دوشنبه نیازی نیست به سرکار بروند و تعطیل خواهند بود. با این حال اسکاتلند از مجارستان شکست خورد و از صعود به دور بعد بازماند.

 

گاف خبرنگار

6

خبرنگاران در طول تورنمنت ها به دلیل فشار کار زیاد ممکن است اشتباه کنند. یکی از خبرنگاران اسکاتلندی نشریه گاردین هنگام سوال از استیو کلارک دچار اشتباه شد. او گفت: "استیو کلارک هستم از گاردین." خبرنگار گاردین که متوجه اشتباه خود نشده بود سوالش را در حالی پرسید که سرمربی اسکاتلند با تعجب او‌ را نگاه می کرد. کلارک با لبخند به خبرنگار گفت: "تو استیو کلارک نیستی. من استیو کلارک هستم. گیج شده ای؟"

 

تماشاگر بدشانس

7

پیش از دیدار لهستان و اتریش از یک هوادار عکسی منتشر شد که همه نگاه ها را به خود معطوف کرد. صندلی این تماشگر دقیقا روبروی یک ستون بود و به جای زمین تنها ستون را می دید. او برای سفر به آلمان و تهیه بلیت هزینه کرده بود تا بازی تیم ملی کشورش را تماشا کند اما در نهایت تماشای ستون نصیبش شد.

 

گزارشگر آماده

8

گزارشگران باید اطلاعات کاملی از بازی از جمله وضعیت بازیکنان، نحوه بازی تیم ها، اظهارات سرمربیان و تماشاگران دو تیم داشته باشند. درک ری، گزارشگر دیدار اسلوونی و صربستان تصویری از یادداشت خود برای این بازی منتشر کرد که سوژه شبکه های اجتماعی شد.

 

کدخبر: ۵۶۱۷۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر