کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۵۰۲
تاریخ خبر:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی؛ روز شلوغ پرسپولیس

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی؛ روز شلوغ پرسپولیس

پرسپولیس که قهرمان شده و باید شرایط آرام و باثباتی داشته باشد، درگیر بیشترین اخبار و شایعات است

در روزهای اخیر بازار نقل و انتقالات حسابی داغ شده و در اتفاقی عجیب، باشگاه پرسپولیس که قهرمان هم شده و باید شرایط آرام و باثباتی داشته باشد، درگیر بیشترین اخبار و شایعات است.

 

باشگاه پرسپولیس پس از مذاکره با وحید امیری با این بازیکن باتجربه برای تمدید قرارداد به توافق نهایی رسید. این بازیکن قرار است طی یکی دو روز آینده و پس از اتمام محرومیت 20 روزه رضا درویش، برای امضای قرارداد راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شود.

 

علیرضا بیرانوند که در اقدامی جنجالی قرارداد خود با پرسپولیس را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد، به احتمال فراوان فوتبالش را در تبریز ادامه خواهد داد. این دروازه‌بان در یکی دو روز گذشته با باشگاه تراکتور به توافق اولیه رسیده و گفته می‌شود مبلغ این توافق حدود 60 میلیارد تومان است. بیرانوند البته هنوز قراردادی با تراکتور امضا نکرده اما طرفین به توافق رسیده‌اند. قرار است دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس سفری داشته باشد و در صورتی که مشکلی پیش نیاید پس از بازگشت از سفر، قرارداد یک‌ ساله‌اش با تراکتور امضا خواهد شد.

 

بحث تمدید قرارداد مهدی ترابی با باشگاه پرسپولیس و مذاکره او با تراکتور به یکی از بحث‌های داغ نقل‌و‌انتقالاتی فوتبال ایران در چند روز گذشته تبدیل شده است. ترابی که قراردادش در پایان فصل بیست‌و‌سوم با پرسپولیس به پایان رسید، هیچ پالس مثبتی برای تمدید قرارداد به سرخپوشان نداده و ظاهراً تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است. ترابی توافقات نهایی با باشگاه تراکتور را انجام داده و حتی پیش پرداخت هم گرفته و پیش‌نویس قرارداد را هم امضا کرده است. پیش‌نویسی که در آن یک بند برای جدایی ترابی در نظر گرفته شده و براساس آن، اگر مهدی ترابی تا 10 تیرماه پیشنهاد خارجی دریافت کند می‌تواند پیش پرداخت دریافتی باشگاه تراکتور را پس داده و به تیم خارجی بپیوندد. در غیر این‌صورت قرارداد او با تراکتور لازم‌الاجرا خواهد بود.

 

به گفته مدیرعامل باشگاه سپاهان، امید نورافکن مشمول خدمت سربازی شده و فصل بعد را باید در تیم ملوان بگذراند. رامین رضائیان هم با سپاهان قرارداد دارد و نمی تواند بدون کسب رضایت، از این تیم جدا شده و راهی تیم دیگری شود.

 

کدخبر: ۵۶۱۵۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر