کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۴۵۰
تاریخ خبر:

سایه‌ روشن آینده ستاره‌های پرسپولیس

سایه‌ روشن آینده ستاره‌های پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری با 4 ستاره خود در حال رایزنی هستند

هفت صبح| رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، یک روز تا پایان دوره محرومیت 20 روزه خود از سوی کمیته اخلاق فاصله دارد و در صورتی‌که حکمی متعاقب آن صادر نشود، ‌ می‌تواند از پنجم تیرماه فعالیت رسمی خود را در قامت مدیرعامل پرسپولیس دنبال کند؛ آن‌هم در حالی‌که سرخ‌پوشان پایتخت فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه را به صورت چراغ‌ خاموش آغاز کرده‌اند و در وهله اول، اولویت پرسپولیسی‌ها استخدام سرمربی جدید است.

یان فنت‌شیپ، مارکوس پاکتا، والتر ماتزاری و آندره‌آ استراماچونی، جدی‌ترین اسامی مطرح‌شده برای هدایت پرسپولیس هستند که احتمالاً یکی از این 4 گزینه هدایت سرخ‌پوشان را برعهده خواهد رفت. به تشخیص کمیته فنی باشگاه پرسپولیس، مذاکرات برای تمدید قرارداد مهره‌های کلیدی این تیم هم آغاز شده و در روزهای اخیر که درویش از فعالیت فوتبالی منع بوده، حسین بادامکی در نقش معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، مذاکرات را پیش برده و رایزنی‌های لازم را با 4 مهره کلیدی سرخ‌پوشان انجام داده است.

پورعلی‌گنجی ماندنی است

مرتضی پورعلی‌گنجی که در فصل اخیر به دلیل پارگی رباط صلیبی، بخش مهمی از فصل را از دست داد، حالا مهیای بازگشت به فهرست سرخ‌پوشان پایتخت است و در حالی‌که او نسبت به شرایط مالی باشگاه گلایه کرده بود، بعد از رایزنی‌های انجام شده، نسبت به تمدید قراردادش چراغ سبز نشان داد و حالا گفته می‌شود ‌ قرارداد همکاری پورعلی‌گنجی با پرسپولیس به مدت یک فصل دیگر تمدید شده است.

البته که قرار است بعد از پایان دوره محرومیت رضا درویش، رسماً فعالیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان کلید بخورد و احتمالاً از مرتضی پورعلی‌گنجی به عنوان اولین بازیکن تمدیدی سرخ‌پوشان رونمایی خواهد شد. نکته مهم درباره او این است که قبلا هم یک بار در تیم سابق چینی‌اش رباط صلیبی پاره کرده ‌ و تکرار این اتفاق در پرسپولیس، شک و تردیدها را درباره آینده او افزایش داده است و واقعا مشخص نیست که او در فصل آینده می‌تواند با آمادگی کامل برای پرسپولیس به میدان برود یا نه.

امیری در یک‌قدمی تمدید قرارداد

وحید امیری از جمله بازیکنانی بود که در فصل اخیر، بیشتر در قامت یار جانشین وارد ترکیب پرسپولیس می‌شد اما تاثیرگذاری چشمگیری بر روند نتیجه‌گیری سرخ‌پوشان داشت. همین مسئله باعث شد تا برخلاف گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال جدایی امیری از پرسپولیس و پیوستن او به خیبر خرم‌آباد، مدیران باشگاه پرطرفدار پایتخت به دنبال تمدید قرارداد او باشند و بعد از مذاکرات انجام شده، طرفین نسبت به ادامه همکاری رضایت خود را اعلام کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تمدید قرارداد این بازیکن 36 ساله هم طی روزهای آتی اعلام خواهد شد؛

هر‌چند ‌ هنوز امیری قراردادی با پرسپولیس امضا نکرده اما با توجه به عدم وجود مانعی برای امضای قرارداد، ماندن او در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بسیار محتمل است. البته سن و سال بالای او می‌تواند تمدید قراردادش با پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد. به خصوص اینکه فصل گذشته با چند مصدومیت، بازی‌های زیادی را در پرسپولیس از دست داد و ممکن است این اتفاق در فصل آینده هم رخ بدهد.

مذاکرات مثبت سرخ‌ها با اسماعیلی‌فر

دانیال اسماعیلی‌فر از جمله بازیکنانی بود که در دور نخست مذاکرات خود با مدیران باشگاه پرسپولیس با آنها به توافق نرسیده بود. در حالی‌که گفته می‌شد قرار است اسماعیلی‌فر هم مسیری مشابه علیرضا بیرانوند را در پیش گیرد و احتمال جدایی او از جمع سرخ‌پوشان پایتخت و البته پیوستن به تراکتور تبریز وجود دارد، شرایط در مقطع کنونی تغییر کرده است.

گفته می‌شود ‌ تاکید اسماعیلی‌فر بر تسویه تمامی مطالبات قبلی او است و در صورتی‌که این اتفاق رخ بدهد، با توجه به مذاکرات انجام شده، احتمالاً قرارداد این مدافع راست تمدید خواهد شد و در غیر این‌صورت، احتمال جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از جمع بازیکنان پرسپولیس وجود دارد. در مورد او یک شایعه عجیب هم به گوش می‌رسد. گفته می‌شود او یکی از شروط تمدیدش را ماندن بیرانوند در پرسپولیس و تمدید قرارداد باشگاه با او اعلام کرده ‌ که شرط عجیبی است اما بازنگشتن رامین رضائیان، احتمال تمدید قرارداد دانیال را افزایش داده است.

آینده مبهم ترابی در پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر سعی داشته‌اند تا مسیر مذاکرات با مهدی ترابی به سمت‌وسوی مثبتی پیش ببرند اما فعلاً عدم توافق مالی ترابی با سرخ‌پوشان پایتخت باعث شده تا این ستاره کلیدی و خوش‌تکنیک دور از فهرست پرسپولیس برای فصل آتی باشد. هر‌چند ‌ تلاش پرسپولیسی‌ها برای جلب رضایت مهدی ترابی ادامه دارد اما گفته می‌شود با توجه به رقم درخواستی ترابی، احتمال عدم توافق طرفین وجود دارد و در این‌صورت بعد از علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی به دومین ستاره سرشناس سرخ‌پوشان پایتخت تبدیل خواهد شد که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه این تیم را ترک می‌کند!

دیروز شایعه شد که او در دورترین نقطه از تمدید با پرسپولیس ایستاده است و حتی با تراکتور به توافق کلی رسیده است. هرچند باشگاه سپاهان هم با مصاحبه‌های عجیب مدیرعامل جدیدش نشان داده که به شدت به دنبال جذب اوست. در هر صورت به نظر می‌رسد احتمال جدایی ترابی از پرسپولیس بیش از 3 نفر دیگر است.

 

کدخبر: ۵۶۱۴۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر