کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۹۹۳
تاریخ خبر:

نتایج روز دوم و برنامه روز سوم جام ملت‌های اروپا

نتایج روز دوم و برنامه روز سوم جام ملت‌های اروپا

روز دوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا با برتری مدعیان اصلی صعود از گروه مرگ به پایان رسید

در دومین روز از مرحله گروهی یورو 2024، روز گذشته (شنبه) سه مسابقه برگزار شد که در نخستن آنها از گروه A تیم ملی سوئیس با نتیجه 3 بر یک از سد مجارستان گذشت تا همچون آلمان میزبان سه امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ژرمن‌ها در رده دوم جدول این گروه قرار بگیرد.

 

در بازی دوم از گروه دوم، گروه مرگ مسابقات تیم ملی اسپانیا برابر کرواسی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید که در این بازی آلوارو موراتا، فابین رویس و دنی کارواخال گلزنی کردند. در دومین بازی این گروه و آخرین بازی روز دوم هم ایتالیایی‌ها به مصاف آلبانی رفتند و با وجود دریافت سریعترین گل تاریخ یورو در ثانیه 23، با گل‌های زوج اینتری، آلساندرو باستونی و نیکولو بارلا در عرض 15 دقیقه کامبک زدند و در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک بردند. به این ترتیب اسپانیا و ایتالیا هر دو با سه امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم جدول گروه B قرار گرفتند و آماده نبرد رودرروی پنجشنبه شب شدند.

امروز نیز سه بازی دیگر از مرحله گروهی برگزار می‌شود که در بازی اول از ساعت 16:30، در گروه D تیم ملی هلند در ورزشگاه فولکس‌‌پارک شهر هامبورگ به مصاف لهستان می‌رود.

در بازی دوم از گروه C که ساعت 19:30 در ورزشگاه ام‌اچ‌پی آره‌نا شهر اشتوتگارت آغاز خواهد شد، دانمارک و اسلوونی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. در سومین و آخرین بازی که آنهم از گروه C است، از ساعت 22:30 در ورزشگاه شالکه آره‌نا شهر گلزن‌کرشن، انگلیس مقابل صربستان صف‌آرایی خواهد کرد.

 

کدخبر: ۵۶۰۹۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر