کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۵۷۸
تاریخ خبر:

استقلال ۲ - مس ۲: شوک منفی دو امتیازی!

استقلال 2 - مس 2: شوک منفی دو امتیازی!

توقف در خانه با وجود تهاجمی‌ترین نمایش

استقلال در روزی که در شروع هر دو نیمه دروازه خود را باز شده دید، نتوانست از فرصت میزبانی برابر مس استفاده کند و آبی ها مقابل دیدگان تماشاگران خودی متوقف شدند.

استقلال نتوانست سال جدید را با پیروزی آغاز کند و این تیم در استادیوم آزادی و جدال برابر مس رفسنجان با تساوی 2 – 2 متوقف شد، آن هم در روزی که شاگردان نکونام دو مرتبه از میهمان خود عقب افتاده بودند.

این بازی با گل زودهنگام مس و غافلگیری بزرگ استقلال آغاز شد. اشتباه جلالی در سمت چپ و توپی که به سلیمان زاده رسید، یک حمله را طرح ریزی کرد که پاس او به محبی رسید و این بازیکن نیز توپ را برای شهباززاده ارسال کرد که شوت محکم و روی پای او در دقیقه سوم بازی، خیلی زود دروازه حسینی را باز کرد.

استقلال توسط بلانکو به بازی برگشت و گل تساوی را به ثمر رساند. ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی به روی دروازه با ضربه سر دیدنی گوستاوو بلانکو وارد دروازه شد تا آبی ها کار را به تساوی بکشانند.

در آغاز نیمه دوم نیز این مس بود که به گل رسید. روی اشتباه سلیمی، توپ به شهباززاده رسید و او نیز سعید واسعی را صاحب موقعیت کرد که ضربه روی پای او به گل دوم شاگردان نویدکیا تبدیل شد تا باز هم یک شوک زودهنگام به تیم نکونام وارد شود.

در ادامه استقلال روی اشتباه محاسباتی لک به گل تساوی رسید. ارسال سهرابیان روی تیرک دروازه فرود آمد و مقابل گوستاوو بلانکو قرار گرفت و او نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا بازی دو بر دو شود.

آبی پوشان توسط پیمان بابایی فرصت رسیدن به گل سوم را داشتند. او با ورود به محوطه جریمه، ضربه اش را با پای چپ زد که توپ به تیرک برخورد کرد و در ادامه به میلاد فخرالدینی رسید که شوت او را نژاد مهدی از روی خط بیرون کشید.در نهایت نیز این بازی با تساوی دو – دو به پایان رسید تا استقلال سال جدید را با توقف بد موقع در استادیوم آزادی آغاز کند.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۵۵۵۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر