کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۳۰۴۹
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| بگویید پیشنهاد دارم، ادا در نیاورید!

نکته‌بازی| بگویید پیشنهاد دارم، ادا در نیاورید!

درباره دو استعفای مهم و مشکوک در فوتبال ایران و بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس.

روزنامه هفت صبح| در هفته گذشته دو استعفای مهم و مشکوک در فوتبال ایران انجام شد که هر دو غیرمنتظره بود. ابتدا علی سامره از سرپرستی استقلال استعفا داد و دو روز پیش هم سعید دقیقی از هدایت شمس‌آذر قزوین کناره‌گیری کرد. سامره در پستی اینستاگرامی نوشت: «احساس می‌کنم قادر به ادامه همکاری با تیم نیستم.

امروز نبود من بیشتر به نفع استقلال خواهد و به همین دلیل برخلاف میل باطنی از سمت خود استعفا می‌دهم.» سعید دقیقی هم با انتشار 3 صفحه متن احساسی و پرطمطراق و البته ادعای داشتن صداقت و گفتن همه چیز، استعفایش را در اینستاگرام رسمی کرد.

 

هر دو استعفا مشکوک به نظر می‌رسید و عجیب اینکه دو روز پیش ابتدا خبر رسید سامره به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان جانشین ساکت الهامی شده ‌ و چند ساعت بعد این خبر تکذیب شد و خبر رسید که این سعید دقیقی است که قرار است هدایت مس رفسنجان را برعهده بگیرد! جالب نیست؟

 

بامزه نیست؟ دو نفر به فاصله چند ساعت استعفا می‌دهند و مدعی می‌شوند که به دلایلی دیگر در پست فعلی قادر به فعالیت نیستند اما نام هر دو به عنوان سرمربی جدید یک تیم صنعتی و متمول مطرح می‌شود! دوستان! چرا لقمه را دور سر خودتان و مردم می‌پیچانید و مدعی صداقت هم می‌شوید؟‌ یک کلام بگویید پیشنهاد بهتری دارید!

 

بگویید جای دیگری هست که شرایط بهتری دارد و پول بیشتری هم می‌گیرم! این صداقت خیلی بهتر از بازی کردن با احساسات مردم است. وقتی دو روز دیگر واقعیت مشخص می‌شود، پس چرا ‌‌برای مردم قصه حسین کرد شبستری تعریف می‌کنید؟


خرابکاری نکن، جبران پیشکش! 
بالاخره عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس برگشت. البته هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به شدت علیه او موضع گرفته بودند و حتی گفته می‌شد ممکن است به خاطر همین موضوع، بازگشت او به پرسپولیس منتفی شود اما این اتفاق در‌نهایت رخ داد و آل‌کثیر دیروز در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.

 

در برخی از رسانه‌ها هم دیده شد که او به نزدیکانش گفته می‌خواهد همه چیز را جبران کند و در پرسپولیس بدرخشد. اما خب جبران همه چیز برای او اصلا آسان نیست. دسته گل‌هایی که او به آب داده به این سادگی از ذهن هواداران پرسپولیس پاک نمی‌شود.

 

حتی دو گل 3 امتیازی که در دربی‌ها زده باعث نشده تا آنها فراموش کنند که آل‌کثیر چه اشتباهات بدی در دوران حضورش در این تیم داشته است. از آن محرومیت چندماهه در لیگ قهرمانان آسیا و چپ افتادن با یحیی گل‌محمدی بر‌سر مصدومیت بگیرید تا جدا شدن از پرسپولیس بر‌سر مسائل مالی و درنهایت هم رفتاری که با آن هوادار بخت برگشته به خاطر پیراهن دربی داشت، همه و همه مسائلی است که روی حضور آل‌کثیر در پرسپولیس سایه انداخته است.

 

واقعیت این است که چوب‌خط اشتباهات عیسی در این تیم تمام شده و او اگر می‌خواهد روابطش با هواداران بهتر شود، قبل از جبران، باید سعی کند دیگر اشتباهی مرتکب نشود. با شناختی که از او داریم، واقعا کار دشواری در پیش دارد. همه چیز هم با زدن چند گل ختم به خیر نمی‌شود و او باید علاوه بر تلاش در زمین، رفتارش را هم اصلاح کند که خب خیلی چشم‌مان آب نمی‌خورد.

 

کدخبر: ۵۵۳۰۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر