کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۸۱۷
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| چرا جام‌های برانکو را نادیده می‌گیری؟

نکته‌بازی| چرا جام‌های برانکو را نادیده می‌گیری؟

درباره حرف‌های مایلی‌کهن علیه برانکو و ادعای عجیب سعید مهری .

روزنامه هفت صبح| بیشتر کسانی که با محمد مایلی‌کهن برخورد داشته‌اند، از اخلاق خوب و ادب و متانتش حرف زده‌اند اما خب متاسفانه وقتی به او فکر می‌کنیم، بیشتر از اینها، توهین‌ها و حرف‌های نه‌چندان مودبانه‌اش درباره بعضی نفرات به یادمان می‌آید. البته بعضی وقت‌ها می‌شود دلیل این ادبیات عجیب او را متوجه شد اما بعضی جاها نه!

 

جناب مایلی‌کهن دیروز در مصاحبه‌ای درباره برانکو و بازگشتش به پرسپولیس گفتند: «برانکو با این حرف نشان داد که هنوز پیشنهاد پرسپولیس را نه رد کرده و نه قبول کرده است. آقای برانکو مار خورده و افعی شده است؛ برانکو با پولی که در فوتبال ایران درآورد، الان نصف کرواسی را خریده است!»

 

 جناب مایلی‌کهن! نصف بیشتر جام‌ها و افتخارات پرسپولیس در چند سال اخیر را هم برانکو به دست آورده. چرا فقط به پولی که در آورده اشاره می‌کنید؟ باز او اگر پول خوب گرفته، نتایج خوبی هم داشته و نوش جانش. در این فوتبال بعضی‌ها سال‌ها نان یک موفقیت اتفاقی را خوردند و هی قرارداد بستند و هی تیم‌شان به لیگ یک سقوط کرد و هنوز هم مدعی هستند.

 

برانکو الان سرمربی عمان است و آن نشست خبری هم درباره بازی عمان و عربستان بود. اتفاقا مار را کسی خورده که در این نشست خبری درباره پیشنهاد پرسپولیس از او سوال می‌کند و حاشیه درست می‌کند تا دیده شود. واقعا چه دلیلی دارد که درباره برانکو اینگونه حرف می‌زنید؟ او کاملا حرفه‌ای و با رعایت اخلاق به سوال بی‌ربط خبرنگار جواب داده است. این چه ربطی به مار خوردن و افعی شدن دارد؟

 

شما دیگر شماره 8 نپوش لطفا 
سعید مهری همین امروز و فردا به تیم آپوئل نیکوزیای قبرس خواهد پیوست و دوباره زیر نظر ریکاردو ساپینتو بازی خواهد کرد. سرمربی پرتغالی، در استقلال هم که بود، اعتقاد عجیب و غریبی به بازی مهری داشت و الحق و‌الانصاف این بازیکن هم تمام توانش را می‌گذاشت و پاسخ اعتماد ساپینتو را به خوبی می‌داد.

 

اما در همان مقطع هم یک ضعف بزرگ در بازی او بود و آن تصمیمات آخر اشتباه او بود که باعث می‌شد خیلی از موقعیت‌های استقلال به هدر برود. این اتفاق در فصل گذشته و همین فصل هم رخ داد و باعث شد هواداران در فضای مجازی از او حسابی انتقاد کنند.

 

مهری اما در یک مصاحبه به دلایل شرایط نه‌چندان خوبش در استقلال اشاره کرده و مدعی شده به دلیل پوشیدن پیراهن شماره 8 که روزگاری بر تن امثال مجتبی جباری و امیر قلعه‌نویی بوده، انتظارات از او بالا بوده و البته آن پاسی که در دربی به محمد محبی نداده، بیشتر از هر چیزی به چشم آمده است!

 

الان سوالی که برای ما پیش می‌آید این است که اگر مثلا جناب مهری پیراهن شماره 15 را می‌پوشید، در دربی آن پاس را به محبی می‌داد؟ ضمن اینکه تفاوت بازیکنان بزرگ با دیگران دقیقا در صحنه‌هایی مثل همین رقم می‌خورد که البته فقط یک مورد نبوده و جناب مهری در چند بازی مهم و صحنه تاثیرگذار

 

با تصمیمات اشتباه‌شان، موقعیت‌های صددرصد گلزنی را از استقلال گرفته‌اند. امیدواریم ایشان در قبرس با پیراهنی به جز شماره 8 بدرخشند و با تصمیمات درست، روزهای خوبی در فوتبال اروپا داشته باشند و پیشرفت کنند.

 

کدخبر: ۵۵۲۸۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر