کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۱۰۸
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| دل‌تان تنگ شده؟ ‌به دیدنش بروید!

نکته‌بازی| دل‌تان تنگ شده؟ ‌به دیدنش بروید!

حرف‌های هومن افاضلی درباره جدا‌یی خداداد عزیزی و احکام کمیته انضباطی.

روزنامه هفت صبح| چند روزی از جدایی خداداد عزیزی از کادر فنی می‌گذرد اما هنوز هیچ واکنشی از سوی مدیران فدراسیون و سرمربی تیم ملی دیده نشده است. البته یک نقل قول از امیر قلعه‌نویی در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که توسط سایت رسمی فدراسیون فوتبال تکذیب شد.


دیروز اما هومن افاضلی که مثل خداداد مشاور کادر فنی بود و همزمان با او به تیم ملی آمد و اتفاقا کارنامه مربیگری‌اش هم شبیه اوست، مصاحبه‌ای کرد و گفت: «واقعا حیف است که او کنار تیم ملی نباشد. او ارتباط نزدیکی با بازیکنان دارد و در جلسات فنی هم نظراتش را صریح می‌گوید.

 

از طرف بچه‌های تیم ملی و اعضای کادرفنی به او می‌گویم که آقا خداداد دل‌مان برایت تنگ شده و امیدواریم زودتر به تیم ملی برگردی.» راستش مطمئن نیستیم اما احتمال می‌دهیم جدایی خداداد دقیقا به دلیل همین صریح بودنش باشد که بعضی از دوستان تحملش را ندارند‌ اما خب هنوز هم خیلی‌ها هستند که معتقدند حضور خداداد از نظر فنی کمکی به تیم ملی نمی‌کرد، دقیقا مثل خیلی دیگر از نفرات و مشاوران کادر فنی!

 

دلتنگی هم اصلا بهانه خوبی برای بازگشت او به تمرینات تیم ملی نیست. واقعا اگر دل‌تان برای او تنگ شده، می‌توانید با او تماس بگیرید و به دیدنش بروید اما لزومی به دعوت‌ دوباره‌اش به تیم ملی نیست. خداداد اتفاقا کار خوبی کرد که رفت اما اگر موقع رفتن دست چند نفر دیگر از اعضای کادر فنی را هم می‌گرفت و با خودش می‌برد، بهتر بود. اما باز همین هم غنیمت است!


برنده این احکام کدام تیم بود؟ 
حالا که امتیازات کسر شده به تیم‌ها برگشته و جدول به قول دوستان یکپارچه شده و از نظر بعضی از دوستان خوش‌خیال هم نتایج در زمین فوتبال تعیین شده، سوال این است که از این فعل و انفعالات کدام تیم سود کرد؟


فعلا که جنگ بین پیشکسوتان و مسئولان رسانه‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است و هر کدام سعی می‌کنند با ادله خودشان، باشگاه رقیب را برنده واقعی قانون سقف بودجه و احکام کمیته استیناف بدانند. اما از نظر ما برنده واقعی باشگاه سپاهان است. تیمی که بدون توجه به قانون، با هر بازیکنی که اراده کرد قرارداد بست، البته با فرمت خاص! و اجازه نداد تیم‌های رقیب تقویت شوند.

 

حالا هم بدون حتی کوچک‌ترین جریمه فوتبالی، صدرنشین است و به احتمال قریب به یقین قهرمان هم خواهد شد. این وسط استقلال و پرسپولیس بیشتر ضرر کردند. البته آنها هم به اشکال مختلف قانون را دور زدند اما خیلی وارد نبودند. همین استقلال برای اینکه بتواند قرارداد بلانکو را ثبت کند، یک ماه معطل کسر قرارداد از بازیکنان و کادر فنی بود.

 

چند بازیکن هم به دلیل اینکه استقلال نمی‌توانست مبلغ پیشنهادی آنها را قبول کند، نیامدند و به تیم‌های دیگر رفتند. پرسپولیس هم برای رعایت سقف، مجبور شد مهاجمی در حد نبیل باهویی را جذب کند و بی‌خیال جذب دروازه‌بان دوم شود! ولی سپاهان خیلی شیک خودش را تقویت کرد و اگرچه در یکی دو بازی نمی‌تواند از بعضی از بازیکنانش استفاده کند، اما آنقدر تقویت شده که همه از قهرمانی‌اش مطمئن باشند.

 

کدخبر: ۵۵۲۱۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر