کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۷۵۸
تاریخ خبر:

نکته بازی| واقعا نمی‌دانی آقای خداداد؟

نکته بازی| واقعا نمی‌دانی آقای خداداد؟

درباره ناراحتی خداداد عزیزی بعد از کناره‌گیری از تیم ملی و جدایی محمود فکری از هوادار.

روزنامه هفت صبح| چند روزی می‌شود که خداداد عزیزی از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرده است. او از همان ابتدا مدعی شد که به دلایل شخصی تصمیم گرفته از تیم ملی کنار برود و البته منتظر بود امیر قلعه‌نویی در این باره تصمیم‌گیری کند. بعد از چند روز هیچ خبری از واکنش قلعه‌نویی نشد و ظاهرا همین مسئله خداداد را ناراحت کرده است.

 

او در مصاحبه‌ای گفت: «بعد از استعفایم خیلی از بازیکنان و مربیان تیم ملی تماس گرفتند تا دلیل آن را بدانند ولی برایم جالب بود که قلعه‌نویی اصلا نپرسید که چرا رفتی؟ چی شد؟ من که خودم به تیم ملی نیامده بودم. اگر نمی‌توانستم کمک کنم، چرا زنگ زدید که بیایم؟ حتی نپرسیدند که چرا رفتی! من در تمام زندگی‌ام آویزان و مجیزگوی کسی نبوده‌ام و به کسی هم نیاز ندارم.»

 

البته هیچ‌کس یادش نرفته که خداداد بعد از انتخاب دستیاران قلعه‌نویی در تیم ملی، علیه سعید الهویی مصاحبه کرد اما بعد از اینکه خودش به کادر فنی تیم ملی اضافه شد، از او تعریف و تمجید کرد و مدعی شد او در کار آنالیز، طراحی تمرین، تغذیه و آسیب‌دیدگی ورزشی فرد بسیار کاربلدی است! آقای عزیزی!

 

شما را نمی‌دانیم اما ما به این چیزها می‌گوییم مجیزگویی! در نهایت هم باید بگوییم عالم و آدم می‌دانستند شما چرا به کادر فنی تیم ملی اضافه شده‌اید. اگر خودتان هنوز متوجه نشده‌اید واقعا عجیب است. اما اگر خواستید بدانید، همین امروز وقتی از در خانه‌تان بیرون آمدید، از اولین نفری که دیدید بپرسید. حتما جواب خواهید گرفت.

 

این هم از آسیا آقای فکری!
همکاری باشگاه هوادار و محمود فکری قبل از رسیدن نیم‌فصل به پایان رسید. از چند هفته پیش در هفت‌صبح نوشته بودیم که نتایج هوادار به شکلی است که احتمال برکناری یا استعفای فکری وجود دارد و سرانجام این اتفاق بعد از شکست خانگی 5 بر صفر مقابل سپاهان رخ داد. بعد از این اتفاق به یاد اولین مصاحبه فکری به عنوان سرمربی هوادار افتادیم.

 

او در آن مصاحبه که خرداد ماه انجام شده بود، گفته بود: «به کم راضی نیستم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بهترین رتبه را در حد باشگاه به دست بیاورم. امیدوارم حتی در برنامه‌ریزی‌های‌مان به آسیا هم فکر کنیم.» بلندپروازی اصلا بد نیست اما رویاپردازی و حرف‌های قشنگ، با بلندپروازی فرق دارد. شما وقتی می‌توانید به آسیا فکر کنید که حداقل از استانداردهای داخلی عبور کرده ‌ و قدم‌های اولیه را برداشته باشید.

 

وقتی بدون برنامه و ایده می‌آیید و مصاحبه می‌کنید نتیجه همین می‌شود که نه‌تنها خبری از فکر کردن به آسیا نیست، بلکه با کسب بدترین رتبه تاریخ باشگاه مجبور به قطع همکاری می‌شوید! یاد علیرضا منصوریان و فولاد می‌افتیم که ابتدای فصل حرف از برنامه‌های سه ساله و 5 ساله و 10 ساله می‌زد

 

اما بعد از فقط 3 هفته و 3 باخت اخراج شد. او وعده صدور لژیونرهای فولاد از طریق آکادمی باشگاه به آسیا و اروپا را به هواداران داده بود اما تیمش پیرترین باشگاه لیگ بیست و سوم بود و هست! خداوکیلی اینقدر بی‌حساب و کتاب حرف‌های قشنگ نزنید!

 

 

کدخبر: ۵۵۱۷۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر