کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۰۵۸
تاریخ خبر:

نکته‌بازی| همه قدرت درک جملات شما را ندارند آقای شجاع!

نکته‌بازی| همه قدرت درک جملات شما را ندارند آقای شجاع!

توجیه ‌‌شجاع خلیل‌زاده درباره گفته‌هایش خطاب به ورزشکاران سایر رشته‌ها و حکم کمیته استیناف.

روزنامه هفت صبح| جناب شجاع خلیل‌زاده وقتی با واکنش‌های تند اهالی ورزش مواجه شدند که حرف‌های حق به جانب‌شان خیلی هم درست نبوده، لطف کردند و توضیحاتی اراده کرده‌اند. ایشان گفته‌اند: «بعد از صحبت‌های زیاد با دوستان ورزشکارم متوجه شدم حرف‌های من توی ذهن اونا سوءتفاهم ایجاد کرده.»

 

می‌دانی آقای شجاع؟ مشکل از ذهن دوستان ورزشکار شماست که این حرف‌های شما باعث ایجاد سوءتفاهم در آنها شده. وگرنه حرف‌های شما را که باید در دسته جملات قصار دسته‌بندی ‌ و هر روز تکرار کرد تا ملکه ذهن شود. آقای شجاع در ادامه گفته‌اند: «من واقعا به ورزشکارا به خصوص اونا که در سطح بالا کار می‌کنن، واقعا احترام می‌ذارم.»

 

واقعا همانطور که گفتیم مشکل از همین دوستان است که متوجه نمی‌شوند شما به آنها احترام می‌گذارید. لازم است دوستان این جمله شما را یک بار دیگر بخوانند: «هیچ کسی نباید خودش را با فوتبالیست‌ها مقایسه کند. همه باید حدشان را بدانند.»

 

واقعا جز احترام به سایر ورزشکاران، چیز دیگری در این جملات می‌بینید؟ شما به دل نگیرید آقای شجاع! بالاخره همه که قدرت درک و تحلیل حرف‌های پرمغز شما را ندارند و فکر می‌کنند دارید به آنها بی‌احترامی می‌کنید یا فخر می‌فروشید.

 

اما اصلا از هجمه‌ها نترسید. همینطور ادامه بدهید و آنقدر به دیگران احترام بگذارید که بقیه هم یاد بگیرند. الان مثلا ما از حرف‌های شما الگوبرداری کرده‌ایم و یاد گرفتیم چطور احترام بگذاریم. این جمله را بخوانید: «شما باید حد خودت را بدانی آقای شجاع.» البته امیدواریم دچار سوءتفاهم نشوید. ما واقعا برای شما احترام زیادی قائلیم.

 

الان نتایج در داخل زمین رقم خورد؟ 
کلیدواژه حکم کمیته استیناف و بازگرداندن امتیازات باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس، «مشخص شدن نتایج در زمین» است. البته که این خوب است که نتایج بازی‌ها در زمین مشخص شود اما آیا واقعا الان نتایج بازی‌ها در داخل زمین مشخص شده است؟

به یک مثال توجه کنید. روز پنجشنبه، گل‌گهر میزبان سپاهان بود و با توجه به محرومیت تعداد زیادی از بازیکنان سپاهان، آن هم با حکم کمیته انضباطی، توانست این تیم را شکست بدهد. اما اگر این بازی معوقه، در موعد اصلی خودش برگزار می‌شد، بازیکنان سپاهان محروم نبودند و احتمالا نتیجه متفاوتی هم رقم می‌خورد.

چرا‌که حکم محرومیت سپاهانی‌ها تازه روز چهارشنبه گذشته صادر شده و همین 6 بازیکنی که نتوانستند مقابل گل‌گهر بازی کنند، در تمام مسابقات قبلی تیم‌شان به میدان رفتند و خیلی هم تاثیرگذار ظاهر شدند.

الان سوال این است که گناه تیمی مثل صنعت‌نفت که سپاهان با تمام نفراتش یعنی همین 6 بازیکن محروم مقابل این تیم به میدان رفت چیست؟ اگر برنامه بازی‌ها به شکلی بود که روز پنجشنبه تیم دیگری حریف سپاهان بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟

سوال مهم‌تر! همه بازیکنانی که مقابل گل‌گهر به دلیل اصلاح نشدن قراردادشان محروم بودند، در بازی‌های قبلی هم که قراردادشان اصلاح نشده بود، بازی کردند و دقیقا همین بازیکنان کلیدی عامل صدرنشینی فعلی سپاهان هستند.

آیا تیم‌هایی که بازیکنان متخلف سپاهان جلوی آنها بازی کرده‌اند، حق‌شان خورده نشده؟ قرارداد مشکل‌دار این بازیکنان در بیرون از زمین امضا شده اما تاثیراتش را در زمین نشان داده است. واقعا الان باور دارید که نتایج در زمین رقم خورده است؟

 

کدخبر: ۵۵۲۰۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر