کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۸۰۹
تاریخ خبر:

آفرین به این مدیریت و قاطعیت!

آفرین به این مدیریت و قاطعیت!

درباره انتقاد مصطفی هاشمی‌طبا از مدیران استقلال و پرسپولیس بعد از حاشیه‌های دربی و دردسر قرارداد ‌رافائل سیلوا برای استقلال.

روزنامه هفت صبح| مدیران سابق ورزش و فوتبال ایران برای اینکه بگویند ما مدیر بهتری هستیم، حرف‌های بامزه‌ای می‌زنند. مصطفی هاشمی‌طبا که در گذشته رئیس سازمان تربیت بدنی بوده درباره اتفاقات دربی گفته: «مگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش نیست؟ خب چرا با دو سرمربی که آنگونه دعوا کردند برخورد نشد؟

 

من وزیر بودم هر دو مربی را همان شب برکنار می‌کردم. آخر آن چه ادبیاتی بود که علیه هم استفاده می‌کردند؟ هر دو تیم برای وزارت ورزش هستند و با هم دعوا می‌کنند و مدیران هم فقط نگاه می‌کنند. مدیران دو باشگاه از نظر فرهنگی ضعیف هستند؛ با آنها هم باید برخورد می‌شد.» واقعا باورمان نمی‌شود که ایشان اینقدر از فضای ورزش و فوتبال دور باشند.

 

آقای هاشمی‌طبا! واقعا نمی‌دانید که مالکیت باشگاه استقلال از مدتی قبل، صوری یا واقعی به وزارت صمت سپرده شده است؟ نمی‌دانید که این دو باشگاه نباید مالکیت مشترک داشته باشند وگرنه مجوز حرفه‌ای‌شان باطل می‌شود و از نظر قانونی حتی در لیگ برتر هم نمی‌توانند به میدان بروند، چه برسد به لیگ قهرمانان آسیا؟‌ آقای هاشمی‌طبا! راست یا دروغ، ما به ای‌اف‌سی گفته‌ایم مالکان این دو باشگاه متفاوت هستند.

 

حواس‌تان باشد جای دیگری این حرف را نزنید که دردسر درست می‌شود. حداقل اگر می‌خواهید مصاحبه کنید، کمی در فضای مجازی بچرخید و آخرین اطلاعات را به دست بیاورید تا چنین اشتباهاتی نکنید. ضمن اینکه برکنار کردن نکونام و گل‌محمدی، به آن شکلی که شما فرمودید، نه از نظر قانونی درست است و نه نشان‌دهنده مدیریت درست و قاطع! کمی به‌روز باشید لطفا!

 

رونمایی از رادوی استقلال!
حدود 3 ماه پیش بود که خبر رسید رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال از این تیم به فیفا شکایت کرده و فیفا استقلال را به پرداخت 800 هزار دلار به این بازیکن محکوم کرده بود. سیلوا در این شکایت خواهان 300 هزار دلار از مطالبات فصل گذشته به اضافه 500 هزار دلار قرارداد فصل آینده و همچنین پاداش‌ها شده بود که فیفا این رقم را تایید کرد.

 

حالا خبر رسیده همین بازیکن که بعد از جدایی از استقلال بدون تیم مانده، حاضر شده با قراردادی 200 تا 250 هزار دلاری به استقلال برگردد و حتی درباره طلب و شکایتش هم کمی با این باشگاه راه بیاید! واقعا در باشگاه‌های ما چه می‌گذرد که با بازیکنی که قیمتش در بهترین حالت بیشتر از 250 هزار دلار نیست، قرارداد 500 هزار دلاری می‌بندند و پولش را هم نمی‌دهند و طرف به فیفا شکایت می‌کند؟

 

یاد بوژیدار رادوشوویچ افتادیم که بعد از جدایی از پرسپولیس، از این باشگاه شکایت کرد و از فیفا حکم 900 هزار دلاری علیه پرسپولیس گرفت که هنوز هم بخشی از آن باقی مانده است! جالب اینکه دو قرارداد بعدی رادوشوویچ با باشگاه‌های جدیدش، به ترتیب 100 و 50 هزار یورو بوده است!

یعنی کل قرارداد این دو فصل جدید رادوشوویچ از مبلغ یکی از قسط‌های مطالباتش از پرسپولیس هم کمتر است! واقعا تا کی قرار است این رویه ادامه داشته باشد؟‌ کسی نیست یقه مدیرانی را که این قراردادها را بسته‌اند و رفته‌اند بگیرد؟ تا کی قرار است این قراردادهای عجیب بسته شود و هیچ کس پاسخگو نباشد؟

 

 

کدخبر: ۵۵۱۸۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر