کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۶۴۹
تاریخ خبر:

نکته بازی| گواردیولا؟‌ ما خودمان میثاقیان داریم استاد!

نکته بازی| گواردیولا؟‌ ما خودمان میثاقیان داریم استاد!

درباره نشست خبری ساکت الهامی که جنجالی شد و طعنه‌های بی‌پایان مایلی‌کهن به مربیان خارجی.

روزنامه هفت صبح| بعد از باخت 4 بر یک به ملوان، آن هم در خانه، قابل پیش‌بینی بود که نشست خبری ساکت الهامی جنجالی شود. مربی نه‌چندان ساکت فوتبال ایران که مدتی پیش مدعی شده بود اگر سرمربی تیم ملی ایران شود، کره را در سئول، عربستان را در ریاض و ژاپن را در توکیو شکست می‌دهد، با تیمی گران‌قیمت و پرستاره در رفسنجان به ملوان 4 بر یک باخت!

 

این چهارمین باخت متوالی مس بود. مس فصل گذشته با محمد ربیعی فقط 5 باخت داده بود و حالا به نیم‌فصل نرسیده، با هدایت جناب ساکت 7 بار شکست را تجربه کرده است. جالب اینکه کسی که طلبکار است، همین آقای الهامی است که در نشست خبری خود بر‌سر هواداران مس منت گذاشته و مدعی شده که بهترین عنوان تاریخ مس پنجم شدن بوده است!

 

همچنین ادعا کرده که نساجی را در شرایطی در لیگ‌برتر نگه داشته که گواردیولا هم نمی‌توانست این کار را انجام بدهد اما واقعیت این است که در همین فوتبال خودمان، امثال اکبر میثاقیان، عبدالله ویسی، فیروز کریمی، مرحوم نادر دست‌نشان و ... داشتیم و داریم که تخصص‌شان نگه داشتن تیم‌ها در لیگ‌برتر، آن هم در شرایطی به مراتب سخت‌‎تر از نساجی بوده است!

 

استاد تیمش 4 گل در خانه خورده و حتی یک درصد هم خودش را مقصر نمی‌داند و زمین و زمان و داور و مشکلات مالی را بهانه می‌کند و بعد از 4 باخت نه‌تنها استعفا نمی‌دهد و عذرخواهی نمی‌کند بلکه خبرنگاران و هواداران عصبانی را شیتیل‌بگیر معرفی می‌کند! اما همین جناب بعد از دو برد پیاپی استعفا داده بود تا مدیران نازش را بکشند! چقدر زرنگ تشریف دارید آقای الهامی!

 

خسته نشدید از طعنه زدن به موبورها!
امکان ندارد محمد مایلی‌کهن مصاحبه کند و در آن به مربیان خارجی طعنه نزند. دیروز مصاحبه‌ای از او منتشر شد که در آن به شرایط یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس اشاره کرده و گفته بود: «مگر همین یحیی گل‌محمدی فصل قبل ۳ جام قهرمانی برای پرسپولیس نیاورد؟

 

مگر قبل از آن با پرسپولیس قهرمان لیگ‌برتر و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا نشده بود؟ البته من فکر می‌کنم آقای گل‌محمدی باید موهایش را بور کند چون در فوتبال ما خیلی‌ها خارجی‌پسند هستند و اگر او موهایش را بور کند، احتمالا یک‌شبه محبوب می‌شود!»

 

واقعا اینجور طعنه زدن به مربیان خارجی آنقدر از سوی مایلی‌‌کهن تکرار شده که دیگر لوث شده و اثرش را از دست داده است. حتی موافقان مایلی‌کهن و کسانی که مثل او فکر می‌کنند، دیگر به این شوخی‌‌ها و طعنه‌ها جدی نگاه نمی‌کنند. الان یکی مثل ژوزه مورایس را نگاه کنید که اتفاقا کچل هم هست و موهای نداشته‌اش مشکی!

 

اما ببینید تیمش چطور بازی می‌کند و چه نتایجی می‌گیرد؟ آقای مایلی‌کهن! باور کنید در این فوتبال مربی خارجی خوبی هم داشتیم و داریم. مربی داخلی بد هم داریم. چرا یک بار هم به این مربیان داخلی که هرگز نتیجه نمی‌گیرند اما همیشه تیم دارند اشاره نمی‌کنید؟

 

حتما باید موبور باشند تا از آنها انتقاد کنید؟ ما اگر از مربیان خوب خارجی حمایت می‌کنیم از مربیان بد هم تا جایی که در توان‌مان بوده انتقاد کردیم. اما شما این انصاف را ندارید آقای مایلی‌کهن! در تمام این سال‌ها به هواداران و مخاطبان فوتبال ایران آدرس غلط داده‌اید و با پیش کشیدن بحث مربی خارجی و داخلی، بحث را به بیراهه برده‌اید.

 

 

کدخبر: ۵۵۱۶۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر