کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۱۰۳
تاریخ خبر:

قاب امروز| آشنایی با پریزادِ سریال «طوبی»

قاب امروز| آشنایی با پریزادِ سریال «طوبی»

زهرا سزاوار علاوه بر بازیگری، نقاش خوبی هم هست

هفت صبح|  مخاطبان سریال «طوبی» جایی با پریزاد (زهرا سزاوار) آشنا شدند که دختری نوجوان بود و زیر سایه پدر و مادر سودای شیرین آینده در سر داشت. پدر به قتل رسید و خانواده آواره شدند. او سال‌ها بعد پیش خواهرش طوبی (شبنم قربانی) در عراق رفت و همان جا ازدواج کرد. با این حال سرنوشت تلخی در انتظارش بود؛ همسرش کشته شد؛ فرزندش را از او گرفتند و در نهایت به زندان افتاد. حالا اما به همراه فرزند جوانش در ایران است.

سریال طوبی

این مرور کوتاه یعنی، فراز و نشیب‌‌های شخصیت، فرصت کامل در اختیار زهرا سزاوار برای عرض اندام مقابل دوربین قرار داده. او مسیر پر پیچ و خمی که پریزاد طی کرد را باورپذیر به تصویر کشیده. بخش زندانی پریزاد، امکان خوب دیگری بود تا سزاوار، وجهی تازه از توانمندی‌اش را عیان سازد. چهره خسته و بهت‌زده او، حکایت از غوغای بی‌پایان درونی شخصیت داشت. 

 

 بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌ها منتشر شده است، زهرا سزاوار به واسطه حضور در کارگاه آوا در سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در نقش سروین بازی کرده است. او سپس روی صحنه رفته و اولین حضورش در تلویزیون را با سریال «طوبی» تجربه کرده. او علاوه بر بازیگری، نقاش خوبی هم هست و تصاویری از پرتره‌هایی را که طراحی کرده در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته.

سزاوار

فعلا موفقیت اصلی برای این بازیگر جوان با سریال «طوبی» به دست آمده. چون‌ زهرا سزاوار خالق یک کاراکتر شده که ابتدا دخترکی سرخوش بود و بعد آواره شد. نو عروس قصه روی ابرها راه می‌‌رفت و با همسر سودای یک زندگی آرام داشت. رنج روزگار ولی از راه رسید و پریزاد ذره‌‌ذره آب شد... بازیگر این روند را ملموس منعکس کرده است و بی‌شک تا سال‌‌ها با کاراکتر پریزاد شناخته می‌‌شود.

 

کدخبر: ۵۶۷۱۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر