کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۷۰۳
تاریخ خبر:

موسیقی در هفته‌ای که گذشت | کمک محسن چاوشی برای آزادی زندانیان

موسیقی در هفته‌ای که گذشت | کمک محسن چاوشی برای آزادی زندانیان

دوباره درباره بنیامین، تئاتر یک موزیسین، چاوشی، زخم‌کاری و چند مورد دیگر

هفت صبح| حاشیه‌های بنیامین در چندماه اخیر تمامی ندارد. نگویید چرا چند هفته است به او گیر داده‌ای که در جواب می‌گویم واقعا تقصیر خودش است. از او دوباره ویدئویی منتشر شده که با دوستان موزیسینش جمع شده و می‌خواند: «کلاغه میگه عرعر، الاغه میگه غارغار» بعد هم که به او انتقاد شده، گفته: «حاضرم با کسانی که گفته‌اند حالت عادی ندارم، به آزمایشگاه بروم» آقای بنیامین باور کنید اصلا مسئله این نیست که شما حالت عادی داشته باشید.

 

 بسیاری از آدم‌ها هستند که حالت عادی ندارند اما از این کارها هم نمی‌کنند. عمل شما فی‌نفسه کار بدی نیست. منتها در شأن شما نیست که این ویدئوها منتشر شود. شما زمانی پدیده خوانندگان نسل خودتان بودید و فروشتان هم میلیونی بود. 

 

در عجبم از دوستانی که دور شما هستند و با شما همراهی می‌کنند. راستش را بخواهید اصلا نیازی به اینطور وایرال‌شدن ندارید. در عجبم و فکر می‌کنم شما اصلا دیگر شبیه به آن خواننده‌ای نیستید که سال‌ها پیش به بهانه آلبوم «88» آن مصاحبه جنجالی را داشتم.

 

این روزها در تماشاخانه هیلاج یک خواننده نمایشش را به روی صحنه برده. خواننده‌ای به نام مهیار در کاری به نام «خماری». مهیار حالا یکی، دو سالی هست که نامش بیشتر سر زبان‌ها افتاده و بسیاری از مخاطبان نسل جدید موسیقی او را می‌شناسند و آهنگ‌هایش را از حفظ می‌خوانند. «خماری» که چند هفته‌ای است در حال اجرا است، مورداستقبال این نسل قرار گرفته و خیلی‌ها را به تماشاخانه هیلاج کشانده. مهیار در این کار، آهنگ‌های خودش را هم می‌خواند و قصه کار هم به زندگی شخصی خودش اگرچه نه کاملا، شبیه است.

 

خبر بعدی اینکه بعد از محسن چاوشی و بهنام بانی، حالا این بار مهدی دارابی تیتراژ فصل جدید «زخم‌کاری» را خوانده. آن طور که مشخص است، عوامل تصمیم‌گیرنده سریال اصلا کانسپت خاصی برای تیتراژ سریال ندارند و ممکن است سراغ هرکسی بروند. شما اصولا خط و ربط خاصی بین سه خواننده‌ای که تا امروز برای این سریال خوانده‌اند، نمی‌بینید.

 

محسن چاوشی، خواننده مطرح و مردمی‌کشور که بارها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کرمان کمک کرده است، با ایجاد کمپین حمایتی با عنوان «جمعیت حیدر» و جلب کمک‌های مردمی و خیران در فضای مجازی، زمینه‌ساز آزادی این محکومان از زندان و بازگشت آبرومندانه آنها به کانون گرم خانواده می‌شود.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان صبح دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «محسن چاوشی در سال‌های گذشته هم از طریق صفحه شخصی خود در فضای مجازی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی غیرعمد را فراهم کرده و در حال‌حاضر، با کمک سه میلیارد ریالی وی، 20نفر از مددجویان غیرعمد استان از زندان‌ آزاد می‌شوند.» 

 

عکس جدیدی هم در فضای مجازی از او به مناسبت تولدش که هشتم مردادماه بود، منتشر شده است. او به تازگی به 45سالگی پا گذاشته. قطعه «ایران آسمانی» هم‌زمان با برگزاری بازی‌های المپیک پاریس با آهنگسازی عماد توحیدی و خوانندگی محمد معتمدی روانه بازار موسیقی شد. 

 

شاعر این قطعه محمدمهدی سیار و علی شجاعی تهیه‌کننده اثر است. عماد توحیدی و محمد معتمدی پیش از این نیز در خلق آثار ملی پرمخاطبی چون مژده باران، خاک گرم، برای ایران و حق هو هلا با یکدیگر همکاری داشته‌اند. آلبوم «عیاروار» از این دو هنرمند مطرح نیز با بهره‌گیری از ده‌ها ساز کوبه‌ای و حضور شماری از هنرمندان داخلی و خارجی تولید شده است که این روزها در مراحل پایانی و نزدیک به پخش و انتشار آن است.

 

حسین علیزاده، آهنگساز و نوازنده شاخص موسیقی ایرانی هم آبان‌ماه و آذرماه سال جاری مجموعه کنسرت‌هایی را با همراهی گروه «هم‌آوایان» در شهرهای مختلف اروپایی برگزار خواهد کرد. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، حسین علیزاده و گروه «هم آوایان» آبان‌ماه و آذرماه سال جاری در شهرهای زوریخ، مونیخ، لندن، فرانکفورت، آمستردام، برلین، کلن، استهکلم و مادرید و چند شهر دیگر آثاری را در حوزه موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار خواهند داد.

 

کدخبر: ۵۶۳۷۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر