کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۵۲۷
تاریخ خبر:

چهره هفته| ایرج طهماسب

چهره هفته| ایرج طهماسب

بازگشت آقای مجری به تلویزیون با برنامه ‌«مهمانی»

روزنامه هفت صبح|  مهم‌ترین خبری که روز گذشته از نشست معرفی برنامه‌های رمضان و نوروز تلویزیون بیرون آمد، بازگشت قطعی ایرج طهماسب است. معاون سیما اینطور گفت: «امسال در شبکه نسیم برنامه‌ای با نام «مهمانی» داریم که تولید ایرج طهماسب است و تلفیقی است از عروسک‌های قبلی و جدید او که امیدواریم به نوروز برسد. احتمالا این برنامه فعلا در ۹ قسمت تولید شود.» سینما دیلی همزمان با این نشست یک خبر اختصاصی منتشر کرد و نوشت:


« طهماسب طی هفته‌های گذشته جلساتش را با مدیران صدا و سیما برگزار و بعد از توافقات، موافقتش را برای بازگشت به این سازمان اعلام کرده.در حالی که این برنامه تحت عنوان فصل سوم «مهمونی» روی آنتن می‌رود که قرار است تعدادی از عروسک‌های کلاه قرمزی هم در آن حضور داشته باشند و صدا و سیما با در اختیار گذاشتن اجازه استفاده از این عروسک‌ها قصد دارد ترکیبی از این دو برنامه را پخش کند.

 

هرچند «کلاه قرمزی» و «پسر‌خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود.» این را هم اضافه کنیم که معلوم نیست نام برنامه «مهمونی» است یا «مهمانی»!‌ خبر ساخت این برنامه چند ماه پیش رسانه‌ای شد و حالا رنگ واقعیت گرفته است.

 

 

کدخبر: ۵۵۴۵۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر