کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۳۹۹
تاریخ خبر:

آنالیز | ویژه برنامه‌های افطار

آنالیز | ویژه برنامه‌های افطار

درباره ویژه برنامه افطار شبکه یک با اجرای محمد دلاوری

روزنامه هفت صبح| روز گذشته نام ویژه برنامه افطار شبکه یک هم اعلام شد و حالا تکلیف کنداکتور تلویزیون در این باکس مشخص شده است.


منظر اول| شبکه یک

در سال‌های اخیر، ویژه برنامه افطار شبکه یک با عناوین و رویکردهای مختلف پخش شده است. امسال این برنامه «هلال» نام دارد و آن را محمد دلاوری اجرا می‌کند. در توضیح رسمی آن آمده است: «برنامه «هلال» در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تولید می‌شود و با حضور میهمان‌هایی از ملیت‌های مختلف، دریچه‌ای به سبک زندگی مسلمانان جهان اسلام در ماه امت باز می‌کند و پیوندهای مشترک امت اسلامی را از دل قصه و سرگذشت میهمان‌ها به تصویر می‌کشد.»

محمد دلاوری با اجرا در بخش‌های خبری به شهرت رسید که شاخص‌ترین آن «صرفا جهت اطلاع» است. او مدتی است از معاونت سیاسی به معاونت سیما آمده و امسال برنامه «بی‌واسطه» را اجرا کرد. این برنامه محصول سازمان اوج و از تولیدات موفق تلویزیون بود. او در سال 1402 برنامه گفت‌و‌گو محور «اصیل» را در شبکه پنج هم اجرا کرد که توفیق چندانی به‌همراه نداشت. باید دید دلاوری در تجربه جدید چه خواهد کرد.


منظر دوم| شبکه دو و سه

تا سال‌ها برنامه «ماه عسل» در شبکه سه یکه‌تازی می‌کرد؛ برنامه‌ای که پرونده آن با رفتن احسان علیخانی بسته شد. رسالت بوذری برنامه‌ای دیگر اجرا کرد، اما موفقیت «ماه عسل» تکرار نشد. از این رو شبکه سه سال پیش سراغ ایده‌ای تازه رفت که در قالب «محفل» به بارنشست. امسال فصل دوم این برنامه روی آنتن می‌رود.

 

طی چند وقت اخیر حضور کیم جای در ایران که البته نام خود را بعد از گرویدن به دین اسلام داوود گذاشته است، خبرساز شده. این خواننده کره‌ای با حضورش در ایران عکس‌های مختلفی را هم منتشر کرد که یکی از اولین عکس‌ها، تصویر مشترک او و حامد شاکرنژاد، قاری قرآن و داور یا کارشناس برنامه «محفل» بود. این خواننده خبر داد که قرار است در برنامه تلویزیونی «محفل» هم حضور داشته باشد. شبکه دو ویژه‌برنامه «پناه» را با اجرای مصطفی امامی پخش می‌کند. موضوع برنامه «مهر امام رضا(ع) برای همه» است.

 

کدخبر: ۵۵۴۳۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر