کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۳۹۰
تاریخ خبر:

آنالیز | چالش‌های جواد رضویان در معرکه

آنالیز | چالش‌های جواد رضویان در معرکه

درباره مسابقه ‌معرکه با اجرای‌ سیدجواد رضویان.

روزنامه هفت صبح| به طور رسمی از تیزر مسابقه «معرکه» رونمایی شد. اجرای این برنامه را سیدجواد رضویان برعهده دارد و قرار است از شبکه سه پخش شود. در این تیزر رضویان را در قالب گریم شخصیت‌های مختلف می‌بینیم و جزئیاتی از مسابقه لو نمی‌رود.


منظر اول| اجرا 
این نخستین بار نیست که سید‌جواد رضویان سکان یک برنامه را در دست می‌گیرد. با این حال «معرکه» اولین مسابقه‌ای است که اجرا خواهد کرد. او سال 1401 برای شبکه نسیم برنامه «یه‌عید حسابی » را اجرا کرد که نتیجه عملکردش از متوسط بالاتر نرفت. امتیاز رضویان در این برنامه بهره‌مندی از تجربه بازیگری در خدمت اجرا بود و در بخش گفت‌و‌گو با مهمان  نیز توانست از عهده کارش برآید.


او سال 98 اجرای «جشن رمضان» را در شبکه پنج برعهده گرفت که در مجموع تبدیل به اتفاقی ممتاز در کارنامه‌اش نشد. پر سر و صداترین اجرای این بازیگر به سال 94 و «سه شو» برمی‌گردد که نتیجه ضعیف بود. رضویان دست به هر کاری می‌زد تا بیننده بخندد، این تلاش اما نتیجه‌ای مطلوب به همراه نداشت. جواد رضویان ابتدا با ویژه‌برنامه رمضانی «دعوت» شبکه یک‌، مجری‌گری را تجربه کرد.


منظر دو| بازیگری 
«چشم‌بندی 2» آخرین سریالی است که با بازی سید‌جواد رضویان پخش شده. او در این اثر کمدی، گریمی به سبک قهرمانان سینمای پیش از انقلاب داشت و با همان شیوه حرف می‌زد. اصل سریال ناکام بود و تلاش این بازیگر هم جواب نداد و حتی انتقادهای رسانه‌ای را به خود دید. او تا چندی پیش « فوفو مسافری از کامادو» را در شبکه خانگی داشت و توانست نقشی موثر در جذابیت این سریال کودکانه ایفا کند.

 

از رضویان سال پیش هم کمدی «جادوگر» در شبکه خانگی منتشر شد که اثری متوسط است. عملکرد این بازیگر فراتر از تجربیات سال‌های اخیر نرفت. همچنان شاه‌نقش رضویان همکاری‌اش با مهران مدیری در سریال «پاورچین» است.... سید‌جواد رضویان هنوز جزو بازیگران محبوب دسته‌بندی می‌شود و چه بسا مسابقه «معرکه» بار دیگر او را به روزهای اوج بازگرداند. باید منتظر ماند و نتیجه را به تماشا نشست.

 

 

کدخبر: ۵۵۲۳۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر