کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۲۲۷
تاریخ خبر:

داریوش ارجمند و ماجرای بوسه بر سردیس سردار سلیمانی

داریوش ارجمند و ماجرای بوسه بر سردیس سردار سلیمانی

داریوش ارجمند با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت:جایی در مراسم ایشان سردیس سردار سلیمانی را بوسیدم و برای این کار در فضای مزاجی! حواشی درست کردند.

داریوش ارجمند بازیگر سینما گفت: اهمیتی به این حرف ها نمی‌دهم چون کسانی که مطالعه و آگاهی دارند می‌دانند که بر ایزدی ها چه گذشت و داعش با پیر و جوان و زن و مرد چه جنایت ها که نکرد! و او چگونه در مقابل ناامنی های منطقه ایستادگی کرد تا امنیت ما ایرانی ها لطمه نخورد و او آنقدر ایستاد تا بالاخره به دست اربابان داعش یعنی آمریکا دستور ترورش صادر شد. این بازیگر و رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت که ۱۱ دی ماه در مراسم هنرمندان پیشکسوت سخن می‌گفت: ادامه داد: سردار سلیمانی دنباله شاهنامه من و دنباله رستم و سهراب من است چون رستم من مرزبان ۷۰۰ ساله سرزمینم بود که در زمان حضورش کسی جرات تعدی به این خاک را نداشت.

وی افزود: رستم زمانه ما سردار سلیمانی بود که راه رستم و اساطیر ما را ادامه داد.

داریوش ارجمند با اشاره به مراسم بزرگداشت و تولد متولدین دی ماه هنرمندان پیشکسوت در بخش دیگری از سخنانش گفت: خوشحالم که هنوز زنده‌ام و باز هم تولدی دیگر از شما عزیزان را می‌بینم. روزهای آینده تولد بانوی دوعالم است.
ارجمند با اشاره به ضرورت پاسداشت ارزش‌های فرهنگی جامعه یادآور شد: در جامعه هنری ایران کسی خیانت نکرد و همه با هنر و نوشتار و رنگ و قلم خود جنگیدند و همه شما هنرمندان مظهر مقاومت‌ هستید؛ شمایی که امروز به عنوان هنرمند پیشکسوت اینجا نشسته‌اید خط مقدم هنر این مملکت هستید.

 

منبع: ايسنا
کدخبر: ۵۵۲۲۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر