کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۱۶۱۹
تاریخ خبر:

آنالیز| شخصیت‌های سریال مستوران ۲

آنالیز| شخصیت‌های سریال مستوران 2

مروری کوتاه بر عملکرد کاوه خداشناس، محیا دهقانی، بهنام تشکر و...

روزنامه هفت صبح| ‌ از امشب فصل دوم سریال «مستوران» روی آنتن شبکه یک می‌رود. کارگردان سری دوم، سید‌علی هاشمی و نویسنده آن محمد حنیف است. داستان در شهری خیالی به اسم مستوران می‌گذرد و زندگی لطفعلی در جوانی را روایت می‌کند.

 

منظر اول| لطفعلی، ماه‌منیر و...
لطفعلی شخصیت اصلی مرد سریال «مستوران» است که نقش آن به کاوه خداشناس رسیده. لطفعلی در فصل گذشته پسربچه‌ای باهوش بود که گم شد و در پایان فصل پیدا شد. حالا مغازه عطاری دارد و عاشق ماه‌‌منیر، دختر حاکم شهر می‌شود که نقش او را محیا دهقانی بازی کرده. بهنام تشکر در نقش نوذر، حاکم شهر مستوران است.

 

او حاکمی مستبد است که ثبات شخصیتی ندارد و برای رسیدن به منافع شخصی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند. نوذر یکی از شخصیت‌های منفی سریال است که فقط خودش، قدرت، سلامت و خانواده‌اش برایش مهم هستند. کیاوش یکی از شخصیت‌های اول منفی سریال با بازی محمدرضا ملک است.

 

کیاوش، مشاور اعظم حاکم شهر مستوران و عاشق ماه‌منیر است. با آمدن لطفعلی عشق خود را از دست رفته می‌بیند. الهه خادمی ادامه نقش خود را از فصل نخست دنبال می‌کند. غزال یک رهبر زورگو در قبیله وحشی‌هاست که در این فصل تبدیل به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال شده است؛ یک شخصیت مستبد و آدم‌کش حرفه‌ای.  

 

منظر دوم| دیگران
فاطمه گودرزی نقش نورا، مادر نگین و شهاب را بازی کرده. نورا در فصل نخست توسط همسرش شاور به چاه پرت و تبدیل به طوطی شد. نقش ملاحسین را فرهاد آئیش بازی می‌کند. او مراد لطفعلی است. رابعه اسکویی ادامه نقش فصل قبل خود را بازی کرده.

 

او جادوگری است که در این فصل به همراه دوال‌پا (یدالله شادمانی) به‌دنبال توطئه هستند. جهاندخت با بازی رویا میرعلمی نسبت به لطفعلی کینه دارد و برای از بین بردن او دست به هر کاری می‌زند. شخصیت مرموز سریال گرگین (میلاد میرزایی) نام دارد که خواب‌گزار عمارت نوذر، حاکم شهر است.

 

زیور با بازی سولماز غنی زن قابله در قبیله وحشی‌ها که از قبیله جدا می‌شود و به شهر مستوران می‌آید. هدایت، تلخک عمارت نوذر است و خسرو احمدی نقش او را بازی کرده. نقش فیروزه همسر هدایت به پریسا مقتدی رسیده. اعتصام (قاسم زارع) شخصیتی منفی با ظاهری موجه است. صدری جان پیرزن کولی با نقش‌آفرینی ثریا قاسمی است.

 

 

کدخبر: ۵۵۱۶۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر