کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۸۳۵۹
تاریخ خبر:

آشنایی با امیرسرتیپ مختاری که شش سال پیش قهرمان بود

آشنایی با امیرسرتیپ  مختاری که شش سال پیش قهرمان بود

درباره نظامی بلندپایه که اظهاراتش جنجالی شده است

امروز  خبری در سایت های خبری نقل شد که امیرمختاری معاون قرارگاه جنوب غرب ارتش اعلام کرده : در حمله اسرائیل ۶۰۰ موشک به سمت ایران پرتاب شد اما، هیچ آسیبی به مردم نرسید. این نشان از قدرت پرتوان نظام ی و دفاعی ایران دارد.

بعد از این عدد شگفت انگیز، امیر سرتیپ دوم سیدحسن ابوترابی معاون روابط عمومی و رسانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی ضمن تکذیب اظهارات سرتیپ دوم مختاری درباره آمار موشک های شلیک شده رژیم صهیونیستی که در مراسم تشییع پیکر شهید مهدی نقوی عنوان کرده بود گفت: آمار تعداد موشک‌های شلیک شده در این سخنرانی به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

وی افزود: سرتیپ دوم مختاری چند سال پیش از مجموعه نیروی زمینی ارتش بازنشسته شده و هم‌اکنون هیچ مسئولیتی در ارتش نداشته و فاقد دسترسی به اطلاعات است، بنابراین اظهارات ایشان مورد تایید نیست.

این در حالی است که پیش از این برخی از منابع غیررسمی نظامی از شلیک 86 موشک از سوی اسرائیل خبر داده بودند و اصابت شش موشک در گذر از پدافند قدرتمند هوایی ایران.

نام سرتیپ امیر مختاری را پیش از این در ماجرای حمله تروریستی به رژه نیروهای  نظامی در 31 شهریور 1397 در اهواز  به یادداریم که خبرآمده بود آنجا شخصا و با تیر مستقیم یکی از تروریست ها را کشته بود . در آن عملیات تروریستی 25 نفر از مردم که برای  تماشا آمده بودند شهید شدند. مشرق نیوز سایت نزدیک به سپاه در مورد سرتیپ دوم مختاری نوشته بود:‌ امیر سرتیپ۲ مختاری‌فر جانشین قرارگاه جنوب‌ ارتش از یادگاران جنگ، قهرمانی که بدون توجه به درجه و مقامش در همان لحظه اول اسلحه به دست گرفت و یکی از تروریست ها را به هلاکت رساند.

 

کدخبر: ۵۶۸۳۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر