کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۷۹۰۰
تاریخ خبر:

واکنش‌ها به اظهارات عجیب میرباقری «پدر معنوی جبهه پایداری»

واکنش‌ها به اظهارات عجیب میرباقری «پدر معنوی جبهه پایداری»

سید محمد مهدی میرباقری گفته بود: اگر نصف عالم هم کشته شوند برای رسیدن به مقصد می‌ارزد!

 استراتژی عجیب سید محمد مهدی میرباقری بر پایه اینکه اگر نصف عالم هم در جنگ کشته شوند، می‌ارزد با واکنش های زیادی مواجه شد.

در رابطه با همین موضوع، محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: آقای میرباقری نورچشمی جبهه پایداری که گفته برای دیدگاهی که حق می‌داند می‌ارزد نصف جهان کشته شوند، گمان نمیکنم نصف خانواده خودش هم آمادگی پذیرفتن این نظرات را داشته باشند!

 

همچنین حجت الاسلام محمدتقی فاضل میبدی در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت: آقای میرباقری  می گوید نصف عالم هم کشته شوند، ولی ما به مقصد برسیم می ارزد. یعنی چهارمیلیارد کشته شوند تا آقا به مقصد برسد. مقصدی که این آقا می گوید همان پیروزی پایدارچی هاست! ظاهرا خود ایشان جزو نصفه ای است که می‌خواهد زنده بماند وگرنه باید غزه باشد. تاسف این که به نام اسلام سخن می گوید.

 

حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم، با اشاره به اظهارات اخیر میرباقری، پدر معنوی جبهه پایداری، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نه به آن هایی که با مرگ دیگران زنده اند. دولت باید از نظریات پیش رونده حجتیه ای اعلام برائت کند. چگونه انتظار دارید وقتی جریانی ذی نفوذ برای مرگ نیمی از بشر ایدئولوژی سازی می‌کند دیپلماسی بی رمق دولت در ۹ کشور نتیجه دهد.

 

کدخبر: ۵۶۷۹۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر