کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۴۵۸
تاریخ خبر:

دادستان کل کشور: «بدحجابی» نوعی بیماری‌ست که باید در کشور جمع شود

دادستان کل کشور: «بدحجابی» نوعی بیماری‌ست که باید در کشور جمع شود

دادستان کل کشور با ادبیاتی تندتر نه از بی حجابی که از بدحجابی به عنوان یک بیماری نام برد.

 

48 ساعت بعد از تصویب لایحه حجاب در شورای نگهبان و چند روز پس از کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور و بعد ازآنکه منتظری رئیس دیوانعالی کشور بر ضرورت مقابله با بی حجای تاکید کرد این بار دادستان کل کشور با ادبیاتی تندتر نه از بی حجابی که از بدحجابی به عنوان یک بیماری نام برد. این درواقع دومین خط و نشان مسئولان بلندپایه قوه قضاییه در مورد مسئله بی حجابی است و با همان ادبیات که شامل اطمینان از حمایت های مردمی بر اساس پیامک های واصله است. 

محمد موحد، دادستان کل کشور گفت :  امروزه با معضلی به نام «بدحجابی» در کشور مواجه هستیم که خود یک بیماری است. «بدحجابی» باید در کشور جمع شود، ارزش انسان، به حیا و عفت اجتماعی اوست. در غرب و کشورهای اروپایی نیز در امر حجاب محدویت قائل هستند و اینطور نیست که هرکسی با هر لباسی بخواهد در بیرون تردد کند، در صورت بروز چنین وضعیتی جریمه اعمال می‌شود. همه باید در کشور دست به دست هم دهیم تا بیماری «بدحجابی» درمان شود، برای کسانی که از این موضوع تمرد و به قانون و پلیس دهن کجی می کنند، باید پرونده تشکیل شود.

افرادی باید به طور دقیق شناسایی شوند، در این زمنیه پیامک‌های متعددی ارسال می‌شود که از همکاری عموم مردم حکایت دارد. برای «بدحجابان» پرونده تشکیل و دستگاه قضایی نیز اقدامات لازم خود را انجام می‌دهد، سلامت امنیتی و اعتقادی نیز اهمیت بسزایی دارد و نظام اسلامی به دنبال این است که جامعه سالم باشد و به سمت رستگاری پیش برود.


 

کدخبر: ۵۶۶۴۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر