کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۸۷
تاریخ خبر:

واکنش کیهان به عدم حمایت حامیان قالیباف از جلیلی

 واکنش کیهان به عدم حمایت حامیان قالیباف از جلیلی

کیهان به عبدالرضا داوری‌ و زیدآبادی حمله کرد

 روزنامه کیهان نوشت:

افراطیون مدعی اصلاحات و شبکه سیاسی و رسانه‌ای وابسته به اشرافیت غربگرا که روز جمعه از به نتیجه نرسیدن موضوع اجماع در میان نامزدهای انقلابی ذوق زده شده بودند، دیروز پس از شنیدن حمایت قالیباف (و همچنین زاکانی و قاضی‌زاده) از سعید جلیلی در دور دوم انتخابات شوکه شدند.

برخی از آنها مستقیماً شروع به ناسزاگویی کردند و برخی در پوشش خیرخواهی به شماتت منطق حمایت از آقای جلیلی در دوم پرداختند. برخی از پادوهای رسانه‌ای آنها هم با جا زدن خود به عنوان حامی قالیباف ادعا کردند که در انتخابات دور دوم، به رقیب رأی می‌دهند اما به جلیلی رأی نمی‌دهند! ادعای اخیر در حالی بود که اغلب مدعیان حمایت از آقای قالیباف و مأمور اختلاف‌پراکنی، کمترین نسبتی با آقای قالیباف و ستاد او ندارند.

در بین این افراد بی‌حیثیت، می‌توان فردی به نام «عبدالرضا- داوری» را سراغ گرفت که در انتخابات سال ۱۳۸۴ و در نشریه خود (رصد) مقاله‌ای با عنوان «نوبت‌ هاشمی است چندی»، نوشت و مدعی شد «نوبت ریاست جمهوری ‌هاشمی است»؛ اما بعداً، منافقانه خود را به آقای احمدی ‌نژاد نزدیک کرد و سپس، به بدگویی علیه او پرداخت تا بدین ترتیب، ابن الوقتی، هرزگی سیاسی و کاسبی خود از این طریق را ثابت کرده باشد.

در همین زمینه، ادمین یکی از کانال‌های اصلاح‌طلب، از زیردستان خود خواسته بود در شبکه ایکس (توئیتر) به اسم این که طرفدار قالیباف هستند، با طرفداران جلیلی درگیر شوند و بگویند که حاضر نیستند به جلیلی رأی بدهند بلکه به رقیب او رأی خواهند داد. تصویر این خط‌دهی در فضای مجازی منتشر شده است.

یکی دیگر از ادمین‌های زیر مجموعه خواسته به جلیلی برچسب حامی تحریم و انسداد بزنند تا حامیان قالیباف را بترسانند و پراکنده کنند.

«احمد- ز» عضو تیم گرداننده روزنامه زنجیره‌ای هم میهن نیز با لحن آمیخته به خیرخواهی و سرزنش، از اینکه قالیباف خودش را خرج حمایت از جلیلی کرده، ابراز تأسف کرد! این اظهار تأسف‌ها در حالی است که بسیاری از مدعیان اعتدال و اصلاحات، کمترین ارادت و احترامی برای آقای پزشکیان ندارند اما در عین حال با مقاصد نامشروع و از سر بی‌صداقتی، خود را تبلیغاتچی وی جا زده‌اند. یکی دیگر از همین قماش مدعی شده قالیباف از جنس بنز است و جلیلی از جنس تیبا و قالیباف نباید خود را کوچک می‌کرد و به حمایت از جلیلی می‌پرداخت.

مرور مجموع این تحرکات گسترده، از ترس و نگرانی شدید در اردوگاه مدعیان اعتدال و اصلاحات حکایت می‌کند؛ مبنی بر این که تمام رشته‌های خود برای توقف مسیر دولت شهید رئیسی از طریق اختلاف افکنی در میان نیروهای انقلابی را با ائتلاف اخیر رشته شده می‌بینند.

 

کدخبر: ۵۶۱۸۸۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر