کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۵۳۲۴
تاریخ خبر:

دنبال گوشی اقتصادی هستم؛ کدام را بخرم؟

دنبال گوشی اقتصادی هستم؛ کدام را بخرم؟

برای خرید موبایل‌هایی با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان دو برند پیش روی خود دارید که یکی سامسونگ و دیگری شیائومی است.

هفت صبح| ردمی نوت 13 از کارخانه شیائومی، با حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه موقت هشت گیگابایت، به قیمت هشت میلیون و 350 هزارتومان فروخته می‌شود. البته رنگ آبی آن قیمت بالاتری دارد و برای خریدش باید 50 تا 70 هزارتومان بیشتر هزینه کنید.

صفحه نمایش ردمی نوت 13 از نوع AMOLED و اندازه ۶.۶ اینچی است و دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسل عکس می‌گیرد. در کنار این موارد فناوری شارژ سریع 33 وات از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای موبایل اقتصادی شیائومی هستند.

گلکسی A15 

 

گلکسی A15 جزو مدل‌های جدیدی است که وارد بازار شده و با قیمت نزدیک به شش میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمتی که گفتیم مربوط به حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم چهار گیگابایت است. رنگ زرد و آبی روشن گلکسی A15 قیمت بالاترین دارند و از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

فناوری صفحه نمایش گوشی Super AMOLED بوده و اندازه آن ۶.۵ اینچ است. رزولوشن دوربین اصلی 50 مگاپیکسل بوده و به اندروید 14 مجهز شده. وزن ۲۰۰ گرمی و ضخامت۸.۴ میلی‌متری هم از دیگر ویژگی‌های قابل انتظار است که یک گوشی نه چندان سبک و نه خیلی سنگین و زمخت را ارائه می‌دهد. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است.

A05  اس

طرفداران سامسونگ همچنین می‌توانند سراغ A05  اس هم بروند که جزو پرفروش‌هاست. رنگ مشکی چهار میلیون و 909 هزارتومان بوده و رنگ طوسی را می‌توان با قیمت چهار میلیون و 800 هزارتومان هم خرید. فناوری صفحه نمایش PLS و۶.۷ اینچی است و دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل عکس می‌گیرد.

اندروید این مدل 13 است. دوربین سلفی با رزولوشن 13 مگاپیکسل هم عملکرد قابل قبولی در عکاسی نور روز دارد. باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت این گوشی هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی، در حالت استفاده معمولی توانایی ارائه زمان آماده به‌کار نزدیک به دو روز را دارد.

ردمی A2 پلاس 

 

ردمی A2 پلاس یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های بازار است که طرفدار کم ندارد.  سنسور دوربین اصلی هشت مگاپیکسل این گوشی هم در نور روز عملکرد قابل قبولی دارد. دوربین سلفی پنج مگاپیکسل هم در نور روز عملکردی در حد و اندازه یک گوشی اقتصادی به شما ارائه می‌کند.

باتری با میزان ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپر‌ساعت هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید یا بهتر بگوییم زمان آماده به‌کار نزدیک به دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه می‌کند. قیمت گوشی سه میلیون و 900 هزارتومان است و خبری از تنوع رنگی برای این گوشی نیست.

با این حساب اگر بخواهید سراغ ردمی A2 پلاس فقط رنگ مشکی را در مقابل خود دارید.

کدخبر: ۵۵۵۳۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر